• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
1

پدر شهید “فرشاد ارزانی” به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 49950
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
پدر شهید “فرشاد ارزانی” به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس: مرحوم علی بنده ارزانی پدر شهید والامقام فرشاد ارزانی از شهدای جنگ تحمیلی به علت بیماری دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید “فرشاد ارزانی  متولد ۱۳۴۹ در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۶۹ در جزیره مجنون و در سن ۲۰ سالگی به درجه رفیع […]

رویش زاگرس: مرحوم علی بنده ارزانی پدر شهید والامقام فرشاد ارزانی از شهدای جنگ تحمیلی به علت بیماری دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید “فرشاد ارزانی  متولد ۱۳۴۹ در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۶۹ در جزیره مجنون و در سن ۲۰ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد. علیرضا شیخ رباط رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان، با صدور پیامی آسمانی شدن پدر شهید ارزانی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم شهید والامقام ارزانی

خبر درگذشت مرحوم «علی بنده ارزانی» پدر بزرگوار شهید والامقام (فرشاد ارزانی) از نمونه های صبر و ایثار موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه ی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

اینجانب مصیبت در گذشت این پدر فداکار را به جامعه ایثارگران، عموم مردم شهید پرور شهرستان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان علوّ درجات برای آن فقید سعید، و صبر و شکیبائی برای بازماندگان مسئلت می نمایم. خداوند رحمان، پاداش خوبی‌ها و صبر و بردباری پدر شهیدان حماسه‌ آفرین دوران دفاع مقدس را در سرای جاودان، با فضل و کرم خویش به وی عطا فرماید.

لازم به ذکر است پیکر این پدر شهید روز جمعه ۴ تیرماه در منطقه سرشوادان بی بی یان به خاک سپرده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.