• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

جانشین فرماندهی استان خوزستان:
کشف حدود ۶ تن مرغ کشتار روز احتکار شده در یکی از مرغداری‌های مسجدسلیمان

  • کد خبر : 49657
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>جانشین فرماندهی استان خوزستان: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کشف حدود ۶ تن مرغ کشتار روز احتکار شده در یکی از مرغداری‌های مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: سرهنگ “یدالله امیری” با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مرغ کشتار روز در یکی از مرغداری‌های مسجدسلیمان با هدف توزیع مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی […]

رویش زاگرس: سرهنگ “یدالله امیری” با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مرغ کشتار روز در یکی از مرغداری‌های مسجدسلیمان با هدف توزیع مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی پس از حضور در محل و محرز شدن صحت موضوع، از محل های مورد نظر بازرسی کرده که طی آن مقدار ۵ تن و ۶۱۶ کیلوگرم مرغ احتکاری از انبارهای آنان کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشاره به معرفی متهمان پرونده به اداره تعزیرات حکومتی برای سیر مراحل قانونی، بیان داشت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۰ میلیارد و یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد کردند.

سرهنگ امیری با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.