• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری خوانندگان محلی مراسمات عزاداری در “مسجدسلیمان”

  • کد خبر : 49448
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری خوانندگان محلی مراسمات عزاداری در “مسجدسلیمان”</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری دو نفر از خوانندگان محلی مراسمات عزاداری به علت بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ، سرهنگ”کارآگاه علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر برگزاری دو مراسم عزاداری که با تجمع […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری دو نفر از خوانندگان محلی مراسمات عزاداری به علت بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ، سرهنگ”کارآگاه علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر برگزاری دو مراسم عزاداری که با تجمع غیر مجاز افراد و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان مسجدسلیمان افزود: ماموران امنیت عمومی این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی پس از حضور در این دو مراسم خوانندگان محلی را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به معرفی خوانندگان محلی مراسمات به مرجع قضائی تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری مراسمات اعم از عزا و جشن ممنوع بوده و نیروی انتظامی هیچ مماشاتی با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی ندارد و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان از همشهریان عزیز خواست در صورت مشاهده هر گونه برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در اسرع وقت جهت اقدام قانونی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.