• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

مادر شهید جاویدالاثر فضل علی سلیمانی آسمانی شد

  • کد خبر : 49433
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مادر شهید جاویدالاثر فضل علی سلیمانی آسمانی شد

رویش زاگرس: مادر شهید والامقام«فضل علی سلیمانی» در سن ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، مرحومه “شاهی خدری غریبوند” مادر شهید والامقام «فضل علی سلیمانی» پس از سال ها فراق از فرزند افتخار آفرینش در ۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به علت کهولت […]

رویش زاگرس: مادر شهید والامقام«فضل علی سلیمانی» در سن ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، مرحومه “شاهی خدری غریبوند” مادر شهید والامقام «فضل علی سلیمانی» پس از سال ها فراق از فرزند افتخار آفرینش در ۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر پاک این مادر شهید با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مسجدسلیمان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روز جمعه ۳ اردیبهشت ماه در فولادشهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد. شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت مادر شهید جاویدالاثر سلیمانی را تسلیت گفت، در متن پیام ایشان آمده است:

بسم رب شهدا

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت ؛ مادر شهید جاویدالاثر سلیمانی از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد. خانواده های شهدا و بخصوص مادران شهدا با عهد خود با خدای خویش، موجب آبرو و سربلندی ایران اسلامی بوده و هستند. شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن هنر پدران و مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند و رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران افتخاری ماندگار آفریدند.

مادران مومنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری ؛ فاطمه زهرا (س)، فرزندانی شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها به ایران اسلامی تقدیم کردند. اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم سلیمانی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

یادآور می شود شهید فضل علی سلیمانی یکم فروردین ۱۳۴۸، در شهرستان مسجدسلیمان به دنیا آمد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. چهارم تیر ۱۳۶۷، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.