• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

علي كريمي: ميزباني حق مسجدسليمان است

  • کد خبر : 4937
  • ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  علي كريمي بازيكن محبوب تيم تراكتورسازي تبريز در ارتباط با بازي اين تيم با نفت مسجدسليمان گفت: خوشبختانه شرايطمان خوب است و جام حذفي را مانند ليگ برتر جدي خواهيم گرفت چون اين جام هم براي ما بسيار مهم است و مي‌خواهيم در جام حذفي دست پر باشيم. اما الان بايد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  علي كريمي بازيكن محبوب تيم تراكتورسازي تبريز در ارتباط با بازي اين تيم با نفت مسجدسليمان گفت: خوشبختانه شرايطمان خوب است و جام حذفي را مانند ليگ برتر جدي خواهيم گرفت چون اين جام هم براي ما بسيار مهم است و مي‌خواهيم در جام حذفي دست پر باشيم. اما الان بايد تمام فکرمان را به حريف پيش رو مشغول کنيم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان کريمي در خصوص تغيير مکرر زمين بازي در مسجدسليمان نيز گفت: اولا حق طبيعي هر تيمي است که به بهترين نحو از شرايط ميزباني خود استفاده کند. فوتبال حرفه‌اي است و اين هم در آن وجود دارد.
هافبک تراکتورسازي افزود: فقط من اميدوارم در اين فوتبال حرفه‌اي روزي برسد که ساده‌ترين امکانات را مانند ورزشگاه و زمين بازي داشته باشيم تا ديگر دغدغه‌اي در اين مورد نداشته باشيم البته ما تابع تصميماتي هستيم که مي‌گيرند و هميشه هم معتقدم ميزباني حق همه تيم‌ها است و آنها مشخص مي‌کنند که ميهمان بايد در کدام زمين بازي کند.
کريمي خاطر نشان کرد: ما مشکلي با اين مسائل نداريم و تابع تصميماتيم اما باز هم مي‌گويم اميدوارم که روزي برسد که ساده‌ترين امکانات را در فوتبال حرفه‌اي خودمان داشته باشيم.
وي در پايان در مورد شرايط تراکتورسازي نيز گفت: خوشبختانه شرايط خوبي داريم و اميدوارم دست پر بازي خودمان در جام حذفي را پشت سر بگذاريم تا سپس به بازي‌هاي بعدي فکر کنيم. بازي کردن با هر تيم شرايط سخت خود را دارد و زيبايي‌هاي جام حذفي به همين است. يک تيم ليگ برتري يک بار با يک تيم ليگ يکي روبرو مي‌شود و شايد هم يک بار با تيم ليگ دسته 3. اينها زيبايي‌هاي جام حذفي است اما اين موضوع انگيزه‌ها را بيشتر مي‌کند که ما بايد مراقب اين مسائل باشيم تا انشاء‌الله حريف خودمان را پشت سر بگذاريم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.