• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان: لالي و هفتكل تحت پوشش شبكه ديجيتال قرار خواهند گرفت

  • کد خبر : 4927
  • ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسلم رحیمی مدير كل صدا و سيماي خوزستان اظهار کرد: این فرستنده‌های دیجیتال قابلیت دریافت 36 کانال تلویزیونی و رادیویی را به صورت دیجیتال دارند.رحيمی ادامه داد: با نصب و راه‌اندازی اين دو فرستنده علاوه بر شهرهای مسجدسلیمان و اندیکا تعداد زیادی از روستاهای اطراف این دو شهرستان نیز از نعمت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسلم رحیمی مدير كل صدا و سيماي خوزستان اظهار کرد: این فرستنده‌های دیجیتال قابلیت دریافت 36 کانال تلویزیونی و رادیویی را به صورت دیجیتال دارند.رحيمی ادامه داد: با نصب و راه‌اندازی اين دو فرستنده علاوه بر شهرهای مسجدسلیمان و اندیکا تعداد زیادی از روستاهای اطراف این دو شهرستان نیز از نعمت صدا و تصویر شبکه‌های دیجیتال برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: همه شبکه‌هایی که ما در تهران، اهواز و دیگر شهرها داریم از این به بعد در این مناطق نیز از طریق گیرنده دیجیتال و آنتن پشت بام قابل دریافت می‌باشند.  به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رحیمی توضیح داد: بخشی از اعتبار راه‌اندازی این گیرنده دیجیتال از محل استانی و بخش دیگر آن نیز از طریق صدا و سیما تهیه گردیده است و مبلغ آن بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان است.

مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان توضيح داد: قدرت فرستنده‌های دیجیتال به این صورت است که اگر مانع اصلی همچون کوه جلوی آن‌ها نباشد می‌توانند تمام مناطق اطرافش را پوشش دهد. اکنون جمعیتی که تحت پوشش این فرستند قرار می‌گیرد شامل 120 هزار نفر در مسجدسلیمان و 35 هزار نفر در اندیکا است. او همچنين افزود: در مرحله بعدی قرار است فرستنده دیجیتال را برای لالی و هفتکل راه‌اندازی کنیم كه احتمالاً پیش از سال جدید سعی می‌کنیم این کار انجام شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. نعمت ؟ چه نعمتی ؟ از روزی که پای این امواج تلویزیون و ماهواره ها به منازل و زندگی مردم باز شده جز بد آموزی و محو ارزشهای ملی و دینی عایدی نداشته است ، کاش هرگز این نعمت !! نصیب ما نمیشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.