• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

پیگیری یک خبر
تشریح ماجرای پزشک مبتلا به کرونا از سوی رئیس دادگستری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 49167
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

رویش زاگرس: در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی که در آن اشاره شده بود پزشکی در مسجدسلیمان علیرغم ابتلا به کرونا در حال ویزیت بیماران بوده است و بازتاب گسترده آن علی اسکندری رئیس دادگستری شهرستان مسحدسلیمان در گفت وگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت:تأمین سلامت مردم، دغدغه اصلی ما در شرایط فعلی […]

رویش زاگرس: در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی که در آن اشاره شده بود پزشکی در مسجدسلیمان علیرغم ابتلا به کرونا در حال ویزیت بیماران بوده است و بازتاب گسترده آن علی اسکندری رئیس دادگستری شهرستان مسحدسلیمان در گفت وگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت:تأمین سلامت مردم، دغدغه اصلی ما در شرایط فعلی است و با هر شخصی که سلامت مردم و جامعه را به خاطر اندازد برابر با ضوابط و مقررات برخورد می‌کنیم.
علی اسکندری در تشریح موضوع فوق گفت: تست کرونای پزشک فوق الذکر در تاریخ ۲۸ اسفندماه در حالی که در بیمارستان شفا در حال شیفت بود مثبت اعلام می شود و به ایشان اعلام می شود باید قرنطینه شود اما وی به جای این که خود را قرنطینه کند تا چند روز بعد در بیمارستان کلگه به طبابت می پردازد.
پس از انتشار این موضوع در فضای مجازی فرماندار مسجدسلیمان سریعا دستور پیگیری می دهد و مسئولان بهداشت و درمان از ایشان تست فوری می گیرند که جواب اولیه تست منفی اما علیرغم این موضوع ایشان به قرنطینه فرستاده می شود.
اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از پیگیری مسئولان از جمله فرماندار محترم، دادستان محترم و رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان گفت: همه مسئولان شهرستان به جد پیگیر این موضوع هستند و به دلیل تهدید سلامت عمومی از سوی بهداشت و درمان شکایتی تنظیم و به دادستانی ارجاع شد و قطعا در اولین فرصت دستگاه قضا به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. وی در پایان، با قدردانی از تلاش‌های جامعه پزشکی در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: فداکاری و جانفشانی پزشکان به همراه کادر درمان بر کسی پوشیده نیست. مردم به دلیل اعتمادی که به جامعه پزشکی دارند قصور از این عزیزان را نمی پذیرند به همین دلیل انتظار می رود این عزیزان بیش از دیگران به رعایت چنین مواردی بپردازند.

وی به نقش مهم و اثرگذار رسانه‌ها در راستای آموزش‌های پیشگیرانه و افزایش آگاهی عمومی مردم در این رابطه اشاره کرد و گفت: در بحث کرونا انتظار می رود اصحاب محترم رسانه همچنان به آگاهی سازی مردم و ترغیب آنان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بپردازند تا ان شالله هر چه سریع تر شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=49167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.