• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

همزمان با دهه مبارک فجر:
مسابقات فجر انقلاب توسط اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 48508
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>همزمان با دهه مبارک فجر: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مسابقات فجر انقلاب توسط اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان برگزار شد</span>

رویش راگرس: همزمان با دهه مبارک فجر مسابقاتی تحت عنوان فجر انقلاب توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان با محوریت هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا، هیئت ناشنوایان و هیئت جانبازان و معلولین در پارک گل نرگس این شهرستات برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این جشنواره ورزشکاران رشته های مختلف […]

رویش راگرس: همزمان با دهه مبارک فجر مسابقاتی تحت عنوان فجر انقلاب توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان با محوریت هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا، هیئت ناشنوایان و هیئت جانبازان و معلولین در پارک گل نرگس این شهرستات برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این جشنواره ورزشکاران رشته های مختلف اعم از دارت، طناب کشی، فوتبال دستی و فریزبی به رقابت پرداختند.
در این سری از مسابقات، ورزشکاران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با هم رقابت و در پایان از نفرات و تیم های برتر توسط مسئولین با هدایا و لوح تقدیر قدر دانی گردید.

امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد با تلاش های صورت گرفته در پسا کرونا ورزش رونق بیشتری بگیرد و شاهد رشد فزاینده فعالیت های ورزشی و مسابقات در این شهرستان باشیم.

ایمری اسکندری مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان نیز در سخنانی لظهار داشت: در این شهرستان ۲۰ باشگاه خصوصی و ۷ سالن ورزشی زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت می کند که تلاش ها بر ارتقا باشگاه های ورزشی و سالن های موجود توسط جناب حیدری مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و جناب جمالپور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان ادامه دارد.
در این برنامه فرهود شهنی منصوری رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن گرامی داشت یوم الله دهه فجر از کلیه ورزشکاران حاضر تقدیر و تاکید کرد با تلاش های شبانه روزی بزودی شاهد افتتاح دفتر این هیئت خواهیم بود تا ورزشکاران رشته های مختلف این هیئت در محیطی در خور شأن و جایگاه این عزیزان به فعالیت های ورزشی ادامه دهند.
وی ضمن تقدیر از تلاش های دکتر کیومرث حاجی زاده، ریاست هیئت استان خوزستان و تلاش های فتاحی دبیر استان آینده ای روشن برای ورزشکاران این رشته را در مسابقات استانی و کشوری پیش بینی کرد.
این جشنواره با همیاری و مساعدت امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان، سرکار خانم زمانپور، شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و تنور ابثارگران شهرستان مسجدسلیمان، هیئت همگانی شهرستان مسجدسلیمان مهندس فرزاد علاسوند، هیئت انجمن های ورزشی، کارگروه نماینده شهرستان، روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، امور فرهنگی شهرداری مسجدسلیمان برگزار گردید.
در این جشنواره ضمن تقدیر از نفرات برتر و تیم های برتر
با تاکید بر استمرار چنین حرکت هایی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی (توزیع ماسک و ضد عفونی) یاد شهیدان انقلاب اسلامی وفجر آفرینان گرامی داشته شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.