• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

دیدار محسن رضایی با خانواده جانباز بابا لطفی

  • کد خبر : 4850
  • ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دیدار خانواده آزاده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس رضا لطفی از رزمندگان گردان حضرت سلمان مسجدسلیمان رفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در منزل آزاده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس رضا لطفی معروف […]

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دیدار خانواده آزاده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس رضا لطفی از رزمندگان گردان حضرت سلمان مسجدسلیمان رفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در منزل آزاده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس رضا لطفی معروف به «بابا لطفی»، با خانواده این رزمنده دیدار کرد.

در این آیین که در فضایی معنوی در محله نفتون مسجدسلیمان انجام شد جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند. محسن رضایی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، از خداوند متعال برای «بابا لطفی» علو درجات را طلب کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار یاد و خاطره این جانباز و آزاده مسجدسلیمانی گرامی داشت و به روحش درود فرستاد. در این آیین معنوی حاضران آیاتی از قرآن کریم را تلاوت و ثواب آن را به روح آزاده و جانباز مسجدسلیمانی رضا لطفی هدیه کردند. لازم به ذكر است رضا لطفی معروف به «بابا لطفی» آزاده و جانباز دفاع مقدس و از رزمندگان گردان حضرت سلمان مسجدسلیمان است که روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه سال جاری در ۸۸ سالگی به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر این جانباز و آزاده با حضور مردم شریف و قدر‌شناس مسجدسلیمان تشییع و سپس در کنار یاران و دوستان شهیدش در گلزار شهدای منطقه نفتون آرام گرفت.بابا لطفی در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور یافت که بر اثر اصابت ترکش به گوش چپ، موج انفجار و شکستگی دندان‌ها مجروح شد. وی در عملیات والفجر ۸ حضور یافت و در تاریخ ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای بعثی درآمد که هشت سال از عمر خود را در زندان‌های عراق به سر برد.

منبع/ فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. آقامحسن عزیز ممنون که به دیدار خانواده این حبیب ابن مظاهر زمان رفتی. خداوند روح بابا لطفی را با شهدای کربلا محشور فرماید.

  2. عمليات والفجر 8 در اسفندماه 64 انجام پذيرفت و طبق اطلاعات شما ايشان درآن موقع اسير بود ه اند اصلاح فرماييد

  3. در سال 1361 كه ايشان اسير شدند گردان سلمان مسجد سيمان نيز وجود نداشت و تشكيل نشده بود رزمندگان مسجدسليماني به صورت داوطلبانه و غير منسجم در جبهه ها حضور مي يافتند لطفا اين مورد را نيز اصلاح بفرماييد.

  4. برادر محسن ممنون خداوند کرامت فرماید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.