• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

نایب رئیس بانوان هیات کشتی شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد

  • کد خبر : 48414
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
نایب رئیس بانوان هیات کشتی شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد

رویش زاگرس: با حکم عبدالله مرادی رئیس هیات کشتی شهرستان مسجدسلیمان طیبه عباسی به عنوان نایب رئیس بخش بانوان هیات کشتی شهرستان مسجدسلیمان منصوب گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس طی جلسه ای با حضور اعضای هیات کشتی شهرستان مسجدسلیمان خانم طیبه عباسی از قهرمانان ورزش بانوان شهرستان و استان که سابقه طولانی در […]

رویش زاگرس: با حکم عبدالله مرادی رئیس هیات کشتی شهرستان مسجدسلیمان طیبه عباسی به عنوان نایب رئیس بخش بانوان هیات کشتی شهرستان مسجدسلیمان منصوب گردید.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس طی جلسه ای با حضور اعضای هیات کشتی شهرستان مسجدسلیمان خانم طیبه عباسی از قهرمانان ورزش بانوان شهرستان و استان که سابقه طولانی در امر مدیریت و مربیگری در سطح ملی را داراست به عنوان نایب رئیس بخش بانوان و مسئول گسترش و آموزش بانوان کشتی مسجدسلیمان منصوب گردید. در این جلسه عبدالله مرادی ریاست هیات کشتی شهرستان مسجدسلیمان حکم خانم طیبه عباسی را به ایشان اهدا و آمادگی هیات کشتی را برای هرگونه همکاری در جهت پیشبرد اهداف عالیه کشتی بانوان و خدمت به بانوان علاقمند به این رشته پهلوانی و اخلاقی که موجب ارتقاء کشتی در بین خانواده ها می گردد اعلام کرد. در این جلسه طیبه عباسی با ایراد سخنانی آمادگی خود را جهت خدمت و شروع فعالیت کشتی بانوان و خدمت به این رشته پهلوانی اعلام کرد‌.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.