• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

مديرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خيز: ايرادات ورزشگاه مسجدسليمان برطرف شده است

  • کد خبر : 4829
  • ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳

مديرعامل باشگاه مناطق نفت‌خيز جنوب با اشاره به برطرف شدن ايرادات ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان، خواستار برگزاري ديدار تيم فوتبال نفت اين شهرستان و تراكتورسازي تبريز از مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي در ورزشگاه مسجدسليمان شد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد نظري اظهار كرد: در بازديدي كه نمايندگان فدراسيون از ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان […]

مديرعامل باشگاه مناطق نفت‌خيز جنوب با اشاره به برطرف شدن ايرادات ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان، خواستار برگزاري ديدار تيم فوتبال نفت اين شهرستان و تراكتورسازي تبريز از مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي در ورزشگاه مسجدسليمان شد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد نظري اظهار كرد: در بازديدي كه نمايندگان فدراسيون از ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان داشتند، با توجه به سوابقي كه از اين ورزشگاه داشتند، ايرادهايي از آن گرفتند و عنوان كردند كه اين ورزشگاه ظرفيت و آمادگي ميزباني اين ديدار را ندارد.

وي بيان كرد: ما هم گفتيم كه شما اين ايرادها را به ما اطلاع دهيد تا طي زمان باقي مانده تا برگزاري اين مسابقه كه هشتم دي ماه است، آن ها را برطرف كنيم. به هر حال آن ها مواردي را به صورت شفاهي به ما گفتند ولي متاسفانه تاكنون به صورت كتبي اعلام نكرده‌اند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مديرعامل باشگاه مناطق نفت‌خيز جنوب افزود: يكشنبه، يكم دي‌ماه هم به سازمان ليگ رفتيم و جوياي ايرادات شديم و در اين زمينه دفاعيات خودمان را هم مطرح و اعتراض‌مان را اعلام كرديم ولي متاسفانه آن ها تاكنون همچنان روي نظر خودشان مبني بر اين كه بايد بازي در ورزشگاه غدير اهواز انجام شود، هستند.

وي در ادامه به ايرادهايي كه فدراسيون از ورزشگاه شهيد بهنام محمدي گرفته بود، اشاره كرد و گفت: ازجمله اين ايرادات مربوط به بحث‌ امنيتي بود كه شوراي تامين مسجدسليمان و فرمانداري شهرستان اعلام كردند كه امنيت را تامين خواهند كرد، ضمن اين‌كه هواداران ما فصل گذشته بهترين هواداران ليگ دسته يك شناخته شدند، هواداران ما بسيار فهيم و با فرهنگ هستند.

نظري خاطر نشان كرد: از ديگر ايرادهاي فدراسيون مربوط به زمين چمن، رختكن، اتاق تست دوپينگ، اتاق خبرنگاران و تونل تردد بازيكنان بود كه ما آن‌ها را برطرف كرديم و آماده ميزباني هستيم. فدراسيون نسبت به نور ورزشگاه هم ايراد گرفته بودند كه در حال برطرف كردن اين ايراد هم هستيم. دركل تقريبا آن ايرادهايي را كه فدراسيون گرفته بود و جزئي هم بودند، برطرف كرديم و اكنون مشكل خاصي وجود ندارد.

وي عنوان كرد: ما تمام امكانات لازم را براي برگزاري اين مسابقه فراهم كرده‌ايم ولي نمي دانم آن‌ها چه اصراري روي اين موضوع دارند كه بازي در ورزشگاه مسجدسليمان برگزار نشود و به قول فردوسي‌پور كه معمولا در برنامه نود از كلمه “غش” استفاده مي‌كند، به نظرم فدراسيون به نفع تيم تراكتورسازي غش كرده است.

مديرعامل باشگاه مناطق نفت خيز جنوب بيان كرد: فلسفه وجودي اين تيم در مسجدسليمان به خاطر هواداران خونگرم آن است و تيم متعلق به آن‌ها است و اين هواداران دوست دارند كه اين بازي در آن‌جا برگزار شود. به هر حال قرار است ما هشتم دي‌ماه مقابل تراكتورسازي بازي كنيم كه فدراسيون اعلام كرده است كه اين ديدار در ورزشگاه غدير اهواز برگزار مي‌شود كه هواداران ما از اين موضوع دلخور هستند.

وي خاطر نشان كرد: هواداران و مسوولان مسجدسليمان نسبت به برگزار نشدن اين ديدار در مسجدسليمان معترض هستند. به هر حال ما در اين زمينه تلاش‌مان را كرده‌ايم و در جاهايي هم ديگر خيلي نمي‌شود با آقايان وارد جدل شد، ما تا جايي كه امكان داشته است، موضوع را دنبال كرده‌ايم.

نظري در پاسخ به اين سوال كه اگر فدراسيون درنهايت برگزاري اين ديدار را در مسجدسليمان نپذيرفت، باشگاه شما راضي به برگزاري اين ديدار در ورزشگاه غدير اهواز مي‌شود؟ گفت: به هر حال ما تا آن موقع موضع‌مان را مشخص مي‌كنيم و در كل با چنين موضوعاتي حرفه‌اي برخورد مي‌كنيم ولي متاسفانه سازمان ليگ تاكنون اين كم لطفي را در حق مسجدسليمان و هواداران فهيم آن داشته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. این تبریزی ها چون همه جا نفوذ دارند براحتی شرایط رو به نفع تیم های منطقه شان تغییر می دهند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.