• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11785اخبار امروز : 1
0

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان موادمخدر

  • کد خبر : 48058
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان موادمخدر</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله باخرده فروشان موادمخدر در این شهرستان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس  سرهنگ علی حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله باخرده فروشان مواد مخدر به مدت یک روز […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله باخرده فروشان موادمخدر در این شهرستان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس  سرهنگ علی حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله باخرده فروشان مواد مخدر به مدت یک روز در سه نقطه آلوده، درسطح شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر به اجرا درآمد. وی افزود: در راستای اجرای این طرح و طی عملیات های انجام شده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به دستگیری ۲ نفر خرده فروش موادمخدر و ۱۸ نفر معتاد متجاهر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات بیش از ۱۰۲ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از خرده فروشان توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شد، گفت: معتادین متجاهر دستگیر شده جهت درمان تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، ازشهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.