• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 48035
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۱۵ فقره سرقت و دستگیری سارق حرفه ای تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ”علی حسینی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۱۵ فقره سرقت و دستگیری سارق حرفه ای تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ”علی حسینی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان مسجدسلیمان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابتدا با انجام اقدامات اطلاعاتی، تخصصی و همچنین بررسی پرونده ها موفق شدند متهم مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم مورد نظر دارای ۳سال محکومیت قطعی و تحت تعقیب بوده ادامه داد: وی در تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی پس از مواجهه شدن با شواهد و مستندات به ۹فقره سرقت منزل، ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=48035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.