• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
0

گزارش تصويري مراسم روز اربعين در تپه شهدا مسجدسليمان

  • کد خبر : 4792
  • ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

مراسم اربعين حسيني صبح امروز با حضور پرشور مردم و مسئولين مسجدسليمان در تپه شهدا اين شهرستان برگزار گرديد. در اين مراسم حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان و سردار سرلشكر دكتر محسن رضايي نيز حضور داشتند.   عكاس: رضا آذريان    

مراسم اربعين حسيني صبح امروز با حضور پرشور مردم و مسئولين مسجدسليمان در تپه شهدا اين شهرستان برگزار گرديد. در اين مراسم حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان و سردار سرلشكر دكتر محسن رضايي نيز حضور داشتند.
 
عكاس: رضا آذريان
 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 12
  1. عالی بود
    از عکاس محترم بسیار تشکر می کنم

  2. درود به روان پاک همه شهدای گلگون کفن که اگر نبودند همین ارامش و اسایش نیم بند هم نبود – مرادی جان…

  3. حرکت های فرهنگی و دینی ریشه ای ایجاد شده توسط شورای شهر و شهرداری خوب دارد ساماندهی می شود امیدوارم برای فرهنگ بختیاری هم برنامه داشته باشند …خسته نباشید شورای شهر و شهرداری

  4. دمتون گرم چه عکسای جالب و به موقعی بود باز دلم برا مسجدسلیمان حسابی تنگ شد

  5. ضمن تشکر از عکاس محترم…..،با توجه به تبلیغات وسیعی که انجام شده بود ولی متاسفانه استقبال وحضور هیئتها بسیارکم رنگ بود

  6. حالا باز هم بعضی آدمهای احمق بگن مسجدسلیمانی ها بی دین هستن و بجای مسجدسلیمان بگن مسکوسلیمان! از مدیریت محترم سایت کمال تشکر را دارم. موفق باشید.
    فربد- آنکارا -ترکیه

  7. دیرو ز در اربعین در کنار سوگواری،همدلی هم دیده شده بود بعد از سالیان طولانی. وقتی که امام جمعه حاج آقا امینی و سردار دکتر حاج محسن رضایی همدیگر را در آغوش گرفتند و در کنار هم نشستند،احساس خوشایندی بود.انشا الله با ارتبا ط بیشتر مسجد سلیمان متحول شود.

  8. جا داره از سخنرانی حاج آقا امینی در این مراسم تقدیر و تشکر کرد

  9. از حضور سرلشکر دکتر رضایی در مراسم اربعین تشکر میکنم. از امام جمعه محترم که مشکلات شهر را به آقای رضایی گفتن تقدیر میکنم. اربعین را به فال نیک میگیریم که انشا الله با اتحاد،مشکلات شهرمان حل شود.آرزوی مردم ما هم همین است که مسولان در کنار هم باشند.واقعا کنار هم نشستن امام جمعه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت از آینده ای خوب خبر میداد،اما اگر اجازه دهند بعضی ها.

  10. آقا فرید از آنکارا!
    مسجدسلیمانی ها بعلت میانه رو بودن در همه چیز از جمله مذهب، مورد غضب تندروها و افراطی ها هستند و اونها از روی دشمنی این الفاظ رو به مسجدسلیمان نسبت می دهند.
    دین ما یکرنگی صداقت خوشرویی مهربانی با خلق خدا و دوری از تظاهر-دو رویی-ریا-دروغ و مال اندوزی رو به ما سفارش کرده کافیه دقت کنید که همه این صفات در مسجدسلیمانی ها وجود داره.مردم مسجدسلیمان و جو خوب این شهر موجب صیقل خوردن و اعتلای کسانی که در این شهر متولی فرهنگی و مذهبی هستند هم میشه و نمونه اش فعالیت های بسیار مردمی حاج آقا حاجتی و حاج آقا امینی ائمه جمعه شهرماست، که بعلت حمایت مردم مسجدسلیمان از آنها، هم اکنون جایگاه بسیار ویژه ای در استان خوزستان دارا هستند و در بین مردم منطقه محبوبیت زیادی دارند.

  11. ضمنا مسکو Mosque در زبان انگلیسی به معنی مسجد است و Mosque Soleyman یعنی مسجد سلیمان.

  12. محسن رضایی و حاج آقا امینی باید بیشتر باهم ارتباط داشته باشن،طبق اخبار رسیده بعد از اربعین خیلی ها توپشون پر شده بود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.