• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 11802اخبار امروز : 2
2

بررسی آسیب شناسی ازدواج توسط دکتر فریبا علاسوند در دانشگاه آزاد مسجدسليمان

  • کد خبر : 4789
  • ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۹:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر فريبا علاسوند محقق برگزیده کشور در سخنرانی خود که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار شد به بررسی آسیب شناسی ازدواج و بیان برخی از موارد سد راه ازدواج به موقع جوانان پرداخت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر فریبا علاسوند مدرس حوزه و دانشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر فريبا علاسوند محقق برگزیده کشور در سخنرانی خود که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار شد به بررسی آسیب شناسی ازدواج و بیان برخی از موارد سد راه ازدواج به موقع جوانان پرداخت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر فریبا علاسوند مدرس حوزه و دانشگاه و همچنین عضو هیأت علمی دفتر مطالعات و تحقیقات زنان کشور در جمع دانشجويان و اساتيد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، گفت: در آسیب شناسی ازدواج علاوه بر مقوله فرهنگی، اقتصاد و اشتغال نیز از جمله موضوعات مهمي هستند که در تأخیر ازدواج مؤثر می باشند.

این استادیار دانشگاه و مدرس حوزه علمیه، ادامه داد: وجود مانع در امر ازدواج به موقع جوانان  می تواند باعث بالا رفتن سن جوانان گردد که همین موضوع مشکلات و آسیب های فراوانی را برای جامعه به دنبال خواهد  داشت و به همين دليل باید خانواده ها و مسئولین شرایط مناسب را برای جوانان فراهم آورند تا جوان ما در سن مناسب ازدواج کند.

فعال برگزیده قرآنی کشور در سال ۹۲ در بخش دیگر صحبت خود با اشاره به دستورات دین مبین اسلام در خصوص ازدواج گفت: ازدواج از جمله اصول بسیار مهم و سفارش شده در دین اسلام است و اساس تشکیل کانون خانواده که به عنوان مهم ترین کانون تعلیم و تربیت است را تشکیل می دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. مهمترین مشکل جوونا برای ازدواج و تشکیل خانواده مشکل اقتصادی و بیکاریه بیخود فرهنگی رو  اصلی نکنین ده درصد فرهنگیه نود در صد مالی و اقتصادیه یه جوون بیکار یا حتی اونکه شاغله و ماهی 500 تومن حقوق میگیره با چه جرعتی زن بگیره اون دختر که میخوا ازدواج کنه یه حداقل زندگی میخوا یا نه پدر با چه جرعتی دخترش رو بده به پسری که بیکاره یا ماهی 500 تومن حقوق داره گناه این جوونا به گردن دولته.

  2. مدرک ایشان کارشناسی ارشد است و دکترا ندارند
    در انتشار خبر لطفا دقت کنید

  3. سلام.اقایاخانم منجزی…بیشترمسائل فرهنگی در امر ازدواج جوانان دخالت دارد سطح انتظارات جوانان بالا رفته وتجمل گرا وصرفا مصرف گرا شده اندوفقط دنبال چشم وهم چشمی هستند .وگرنه با بایین اوردن سطع انتظارات وبرهیز از روحیه تجمل گرایی به راحتی میتوان تشکیل خانواده داد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.