• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

جلیلی خواستار ساماندهی منابع و معادن مسجدسلیمان شد

  • کد خبر : 4763
  • ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی نسبت به ساماندهی منابع و معادن منطقه مسجدسلیمان تذکر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌ها و جاده‌های استان خوزستان قربانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی نسبت به ساماندهی منابع و معادن منطقه مسجدسلیمان تذکر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت:

راه‌ها و جاده‌های استان خوزستان قربانی می‌گیرد و باید ساماندهی شوند. وی در تذکر دیگری به وزیر صنعت، معدن تجارت اظهارکرد: تاکنون هیچ اقدام عملی برای ساماندهی منابع و معادن منطقه مسجدسلیمان انجام نشده که بايد به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از وزیر جهاد کشاورزی می خواهیم که به شبکه آبیاری کشاورزی لالی که با گذشت یک دهه هنوز عملیاتی نشده است توجه کند و جا دارد از ظرفیت سدهای عباسپور و مسجدسلیمان برای این پروژه استفاده شود. جلیلی در پایان نسبت به توجه به روستاهای حاشیه سد گتوند که در محاصره آب هستند تذکر داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. انصافا دكتر اميدوار رضايي از همه افراد در امور شهر استفاده ميكرد،آقاي دكتر جليلي دست شما درد نكنه بابت زحمات،اما از همه نخبگان بهره ببريد.

  2. آقای جلیلی مشکل شما این است که نخبگان را کنارزدید و مقابل خودتان قراردادیدبسیاریاز مشکلات شهر توسط افراد نخبه و صاحب فکر قابل حل است اما استراتژی شما در عدم تعامل با نخبگان شهر ونگاه حذفی ونگرش قومی روز به روز اوضاع این شهر وشهرهای حوزه انتخابیه را بدترکرده و می کند

  3. دکتر جلیلی عزیز رومز ماندگاری شما تعامل با همه ی گرایشات دلسوز شهر است اگرچه دستانی در کارند که نگذارند مسجدسلیمان سامان بگیرد اما بهتر است با خطا گزک بدست آنان ندهی و تنها بفکر ارتقاء زندگی شهروندان باشی چون مردم این شهر به معنای واقعی مظلومند و نیاز به کمک دارند طرح شبکه آبیاری زمینهای کشاورزی  یک طرح استراتژیک است که باید مصرانه و با جدیت دنبال شود – خداقوت

  4. به نظر من باید برای یک ادعا مصداق بیاریم اگر می خواهیم به کسی انتقاد کنیم . آقای همشهری می شود برای من مصداق بیاری که نماینده محترم کجا طایفه گرایی و قوم گرا بود ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.