• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

افزايش توليد انرژي در سد و نيروگاه مسجد سليمان

  • کد خبر : 4623
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- میزان تولید انرژی الکتریکی در سد و نیروگاه مسجدسلیمان به بیش از2 میلیون و 250 هزار مگاوات ساعت رسید. مدیر عامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه مسجدسلیمان گفت: این میزان تولید انرژی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از پنج درصد افزایش داشته که یکی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- میزان تولید انرژی الکتریکی در سد و نیروگاه مسجدسلیمان به بیش از2 میلیون و 250 هزار مگاوات ساعت رسید.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه مسجدسلیمان گفت: این میزان تولید انرژی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از پنج درصد افزایش داشته که یکی از عوامل افزایش آن استفاده بهینه از آب مخزن است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رئوفی نسب گفت: در زمینه صرفه جویی انرژی با انجام اقدامات اصلاحی و بهینه سازی سامانه ها توسط کارشناسان و متخصصان بومی انرژی مصرف داخلی بیش از 25 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: نیروگاه مسجدسلیمان در مقابله با تحریم ها همچون دیگر صنایع کشور اقدامات مؤثری را در زمینه فعال سازی تولیدکنندگان داخلی در خصوص تولید قطعات نیروگاهی انجام داده و توانستیم توسط متخصصان داخلی تعمیرات اساسی یکی از واحدهای نیروگاه را انجام دهیم.

سد و نیروگاه 2 هزار مگاواتی مسجدسلیمان به عنوان بزرگترین تولید کننده برق آبی کشور، نقش مؤثری در تنظیم ولتاژ و فرکانس شبکه برق کشور برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سدی که عاجز است از زدن چندپایه روشنایی درپیچهای مسیر منتهی به خودش حیف ازلطافت زبان وقلم گویای نویسنده که درباره اوبنویسد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.