• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

چه کسانی قصد دارند استعفای نمایندگان را به بیراهه بکشانند؟

  • کد خبر : 4616
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  گروهی از آنها با مقایسه کردن این جریان با استعفای نمایندگان مجلس ششم، قصد به بیراهه کشاندن این حرکت و به نوعی تهدید و تحدید نمایندگان مستعفی دارند و این در حالی است که این اقدام با آن استعفا و تحصن از همه جهات ماهیتا تفاوت اساسی دارد / گروهی دیگر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  گروهی از آنها با مقایسه کردن این جریان با استعفای نمایندگان مجلس ششم، قصد به بیراهه کشاندن این حرکت و به نوعی تهدید و تحدید نمایندگان مستعفی دارند و این در حالی است که این اقدام با آن استعفا و تحصن از همه جهات ماهیتا تفاوت اساسی دارد / گروهی دیگر به نمایندگی از مردم خوزستان مخالفت خود را با این حرکت اعلام می کنند. در همین راستا یکی از روزنامه های نزدیک به دولت این استعفا را نمادین خوانده و اعلام می کند «از لحظه دریافت خبر توسط مردم در شهرهای خوزستان این موضوع انعکاس مثبتی نداشت.» ظاهرا استعفای نمایندگان خوزستان که با دلایل کاملا مشخص به هیات رییسه مجلس تقدیم شده است فشار زیادی را به برخی جریانات وارد کرده است.

18 نماینده خوزستان که در بین آنها نمایندگانی از کلیه جریانات سیاسی مشاهده می شود در اقدامی هماهنگ به دلیل بی توجهی هیات دولت و شخص رییس جمهور به درخواست نمایندگان خورستان مبنی بر توقف انتقال آب کارون به استانهای مرکزی و مشخص شدن اعتبار قابل توجه برای تکمیل طرح بهشت آباد ( طرح انتقال آب از سرشاخه های کارون برای مناطق مرکزی کشور) در لایحه بودجه سال 1393 از سوی دولت و همچنین کاهش اعتبارات خوزستان در بودجه سال 93 استعفای خود را تقدیم هیات رییسه مجلس کردند.

فارغ از صحیح بودن یا نبودن، موقع سنجی و موثر بودن یا نبودن این تصمیم، برخی از جریانات که گویا این اقدام نمایندگان خوزستان و چند استان دیگر بر آنها سنگین افتاده است پس از اعلام این تصمیم، قصد به بیراهه کشاندن و تخریب این حرکت دارند.

گروهی از آنها با مقایسه کردن این جریان با استعفای نمایندگان مجلس ششم، قصد به بیراهه کشاندن این حرکت و به نوعی تهدید و تحدید نمایندگان مستعفی دارند و این در حالی است که این اقدام با آن استعفا و تحصن از همه جهات ماهیتا تفاوت اساسی دارد.

گروهی دیگر به نمایندگی از مردم خوزستان مخالفت خود را با این حرکت اعلام می کنند. در همین راستا یکی از روزنامه های نزدیک به دولت این استعفا را نمادین خوانده و اعلام می کند «از لحظه دریافت خبر توسط مردم در شهرهای خوزستان این موضوع انعکاس مثبتی نداشت.» (در همین زمینه : 87.5 درصد، موافق استعفای نمایندگان خوزستان )

آنچه مسلم است این تصمیم از روی خیرخواهی منتخبان مردم، برای خوزستان انجام شده است. گرچه به عملکرد نمایندگان در این سالها انتقاداتی وارد است، اما باید بدانیم که تنها گذاشتن نمایندگان در این خصوص، حال هر تصمیمی که اتخاذ نمایند، گزینه های مناسبی را پیش روی استان قرار نخواهد داد.

منبع /خوز نیوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ضمن تأیید مطالب فوق، به نظر میرسد تلاشی در جهت نشان دادن خلاف آنچه هدف واقعی نمایندگان محترم بوده در حال شکل گیری است که بیشتر بوی نفاق میدهد و قرار دادن مردم و نمایندگان مقابل هم. بنظر میرسد قصد دارند از پشتیبانان نمایندگان استان که همانا مردمند هزینه کرده و به تخریب نمایندگان و دور کردن ذهن مردم و مسئولین از انچه اصل واقیت موضوع است بپردازند.

    ومکرو و مکرالله، والله خیرالماکرین.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.