• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
4

سرپرست جدید اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد

  • کد خبر : 46056
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
سرپرست جدید اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد

رویش زاگرس: سرپرست جدید اداره اداره کار،رفاه و تعاون اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید این اداره صبح امروز(دوشنبه)با حضور فرماندار مسجدسلیمان،معاونت های پشتیبانی و رابط کار اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار گردید و حسن اسیوند […]

رویش زاگرس: سرپرست جدید اداره اداره کار،رفاه و تعاون اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید این اداره صبح امروز(دوشنبه)با حضور فرماندار مسجدسلیمان،معاونت های پشتیبانی و رابط کار اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار گردید و حسن اسیوند به‌عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد. گفتنی است پیمان آذری پیش از این عهده دار این مسئولیت بود.
فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع گفت:مدیران موظفند تکریم ارباب رجوع را اولویت خود قرار دهند و تمام اهتمام خود را برای کاهش آمار بیکاری در شهرستان به کار ببندد. وی ادامه داد:مدیران ادارات تمام توان خود را برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان برای ایجاد اشتغال به کار بگیرند زیرا شهرستان مسجدسلیمان دارای پتانسیل های زیادی در همه زمینه ها است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.