• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

امام جمعه مسجدسلیمان: آرزومندیم صالحی حکم فرمانداری بگیرد

  • کد خبر : 4587
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸

هیچ گاه به یاد نداریم که مثل حالا مسئولین شهرمان کنار هم بنشینند. ایشان در ادامه عنوان داشتند: آقای صالحی سرپرست فرمانداری یک ماهی است که مدیریت اجرائی شهرستان را به عهده گرفته اند. آرزومندیم که ایشان در همین سمت حکم فرمانداری بگیرند. چرا که بچه همین سرزمین و آشنا به زوایای ریز و درشت […]

هیچ گاه به یاد نداریم که مثل حالا مسئولین شهرمان کنار هم بنشینند. ایشان در ادامه عنوان داشتند: آقای صالحی سرپرست فرمانداری یک ماهی است که مدیریت اجرائی شهرستان را به عهده گرفته اند. آرزومندیم که ایشان در همین سمت حکم فرمانداری بگیرند. چرا که بچه همین سرزمین و آشنا به زوایای ریز و درشت شهر می باشند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مورخه: 1392۲/۹/22 مسجدسلیمان گفتند:  ماه  محرم و صفر هم  رو به اتمام است. اربعین را درپیش داریم و مناسبت های آخر ماه صفر را. عزم را جزم کنیم که نهایت استفاده را ببریم. اربعین سفارش شده شش دانگ اهل بیت (ع) است. مردم عزیزمان را دعوت می کنیم به قرائت زیارت اربعین که امام عسکری (ع) فرموده اند: یکی از پنچ نشانه مومن قرائت این زیارت است. ایشان ادامه دادند که ما باید نسبت به امام حسین (ع) توجه ویژه داشته باشیم در روایت داریم که هر کس در طول عمر خود یک بار به زیارت قبر امام حسین (ع) نرود اگر وارد بهشت هم بشود کف بهشت جائی خواهد داشت. امامی که خانواده اش و یارانش را به خاک و خون کشیدند و آن ها را قتل عام کردند آن وقت هشتاد سال عمر بکنی و یک بار به کربلا نروی. آبا و اجداد من و شما پای پیاده به کربلا می رفتند. بودند کسانی که در طول عمر خود چندین بار با پای پیاده به کربلا می رفتند. حالا با این همه امکانات رفاهی نتوان یک بار به زیارت قبر امام حسین (ع) رفت..

حجت الاسلام امینی در ادامه با اشاره به روضه های خانگی در سطح شهرستان مسجدسلیمان عنوان داشتند: جای تشکر دارد از برگزاری این همه روضه خانگی در مسجدسلیمان. ما باید پای این روضه ها بایستیم. چرا که تربیت منبری، تربیت مداح و تربیت جوانان خوبمان از همین روضه ها و هیئت ها می باشد. این همه مردم اهل نذر و وقف و کمک شده اند. این ها همه از برکات این روضه ها می باشد. امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: اخیراً با خبر شده ایم که برادران محترم عضو شورای اسلامی شهرمان آخرین کارشان این بوده که از جیب شخصی خود یک میلیون تومان پرداخت کرده اند برای آزادی جوانی که سه سال به علت عدم توان مالی در زندان مسجدسلیمان مانده بود. این صدقات و مبرهات از برکات این روضه خوانی ها می باشد. بخشی از همدلی مسئولان شهرمان هم از همین مجالس دینی می باشد.

هیچ گاه به یاد نداریم که مثل حالا مسئولین شهرمان کنار هم بنشینند. ایشان در ادامه عنوان داشتند: آقای صالحی سرپرست فرمانداری یک ماهی است که مدیریت اجرائی شهرستان را به عهده گرفته اند. آرزومندیم که ایشان در همین سمت حکم فرمانداری بگیرند. چرا که بچه همین سرزمین و آشنا به زوایای ریز و درشت شهر می باشند.

حجت الاسلام امینی در ادامه با اشاره به جلسه اخیر ستاد احیاء شهرستان عنوان داشتند: در این جلسه تصمیم گرفته شده که با چندین سوژه زشتی که اخیراً باعث ناراحتی مردم شده است با قاطعیت برخورد شود تا جرأت نکنند بعضی از اراذل و اوباش دست به کارهای ناشایست بزنند. ایشان ادامه دادند: در روز روشن در جاده های فرعی داخل شهر شش نفر از اراذل و اوباش به یک خانم چادری که باردار هم بوده اند حمله نمودند که خوشبختانه با دخالت مردم غیرتمند شهرمان دستگیر و تحویل مراجع انتظامی و قضائی شدند. امینی ادامه داد: خانواده این خانم جریحه دارهستند. خوشبختانه با اقدام به موقع مسئولین تصمیم گرفته شده است که شورای تأمین شهرستان این مسئله را پیگیری نماید. ضمن تشکر از تعجیل و قاطعیت مسئولان خواهان این هستیم که این اراذل و اوباش به اشد مجازات برسند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در ادامه عنوان داشتند:البته راه اصلی ریشه کن کردن این موضوعات دامن زدن بیشتر به فضای مذهبی شهر می باشد. امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در پایان خطبه ها با اشاره به گزافه گوئی های اخیر رئیس جمهور و وزیزخارجه امریکا درباره توافق هسته ای کشورهای ۵+۱ با ایران اسلامی عنوان داشتند: به رئیس جمهور عزیز و مسئولان مذاکره کننده هسته ای و ملت مان می گوئیم باید با هوشمندی جلو برویم و هر جا احساس کردیم که نیاز است بازگردیم. با اقتدار بازگردیم تا یک سیلی دیگر هم به گزافه گویان زده باشیم تا به هوش بیایند و ببینند در مقابله با چه ملت بزرگ،با سابقه و شهادت طلب شجاع و مقتدر ایستاده اند. انشاالله هوشمندانه ایستاده ایم و به جلو می رویم و خداوند هم دراین راه به ما کمک می کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. به قول يكي از دوستان اگه مسجدسليمان دو سه تا اميني داشت ديگه مشكلي نداشت. زنده باشي و سلامت حاج آقا.

  2. حاج آقا انشالله زنده باشي و هميشه تو شهر بموني. اين مردم واقعا بهت احتياج دارن.

  3. درود بر حاج آقا اميني. انصافا آقاي صالحي يكي از نيروهاي پرتلاشي ست كه منشا خدمت فراواني بوده و رفتن ايشان از مسجدسليمان يعني هدر دادن يكي از سرمايه هاي مسجدسليمان. اميدواريم امام جمعه محترم و نماينده محترم كمك كنند تا ايشان كه شناخت خوبي از مسجدسليمان و مشكلات شهر دارند سكان فرمانداري شهرستان را در دست بگيرند.

  4. من كه شنيده بودم آقاي اميني زياد موافق صالحي نبود حتي بعد از رفتن ايزد پناه توي يكي از خطبه ها تلويحا به اين موضوع اشاره كرده است

  5. حاج ا قا سلام/ عرض کنم که جاده ورودی شهر هنوز هم باز نشده. و هیچ کار هم روش انجام نمیشه حدود سه ماهه که میخوان 10 متر جاده انتهای مسیر راباز کنند. فرماندار چه میکنه چرا پیگیری نمیکنه . این که نه بودجه زیادی میخواد نه کار چندانی. همش که انجام شده چرا راهاندازی نمیشه خدا میداند؟ به بهانه آن میخوان کیو عوض کنند بازم خدا میداند؟ فرماندار محترم خواهشن همین یه کارو که دو روز بیشتر کار نداره راه اندازی کن.

  6. حاج اقا سلام و درود.
    من اين هفته در نماز جمعه شركت كردم و به سخنان شما گوش دادم.حاج اقا لطفا محكم و استوار بايستيد تا اين متجاوزان به سزاي اعمال خود برسند. همچين ماجرايي در شوش هم اتفاق افتاد نبايد شهر ما ناامن شود اگر دو،سه سال پيش /ان متجاوزان را در ملا عام اعدام مي كردند الان كسي جسارت همچين كاري را پيدا نمي كرد كاش باز هم ادم ربايي نشود جرم ان مفسدان

  7. باسپاس از حاج اقا امینی که باصداقت و بدور از تبلیغات اینچنین پیگیر مشکلات مردم هستند.یا حق

  8. درود به شرف حاج آقا امینی
    که باعث دلخوشی و افتخار مردم مسجدسلیمانه

  9. امیدوارم هیچ وقت حاج آقا امینی از مسجدسلیمان نرود

  10. حاج آقا رفتنت از مسجدسلیمان حتی اگر هزار پله بالاتر باشه باز به اندازه شکستن دل یک نفر از مردم این شهر ارزش نداره

    اینجا بیشتر از هر جای دیگه ای به امثال شما نیاز داره
    چرا باید فلان شهر یکی از اعتبارات دریافتی ش 30 میلیارد تومن باشه و همان اعتبار همزمان برای مسجدسلیمان 30 میلیون تومن باشه و تازه یکی از مسئولین همون شهر بره اداره مربوطه و بگه با این همه پول چیکار کنم سری بعد کمتر بدید.

  11. حاج آقا در این شهر افراد توانمند زيادي هست كه افراد یاد شده قابلیت قیاس با ایشان راندارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.