• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
0

برگزاری رزمایش بزرگ زیستی مقابله با کورونا توسط پاسداران و بسیجیان سپاه شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 44136
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رزمایش بزرگ زیستی مقابله با کرونا، همزمان در سراسر استان خوزستان، در شهرستان مسجدسلیمان نیز برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این رزمایش بزرگ که با حضور اعضای شورای تامین برگزار گردید،  دکتر علی سرمست، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان، در خصوص مراقبت های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رزمایش بزرگ زیستی مقابله با کرونا، همزمان در سراسر استان خوزستان، در شهرستان مسجدسلیمان نیز برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این رزمایش بزرگ که با حضور اعضای شورای تامین برگزار گردید،  دکتر علی سرمست، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان، در خصوص مراقبت های لازم جهت پیشگیری از بیماری کرونا به ایراد سخن پرداخت. وی همچنین از تلاش های شبانه روزی بسیجیان شهرستان در جهت ضدعفونی محلات، بیمارستان و…تقدیر تشکر نمودند.

در ادامه، سرهنگ پاسدار سید عبدالمطلب رحیمی حسینی، فرمانده سپاه شهرستان مسجدسلیمان با اعلام شروع رزمایش، بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان، به صورت گروه های ۴ نفره در سطح محلات جهت ضدعفونی سطوح و معابر تقسیم بندی شدند. سرهنگ حسینی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این دهمین شب متوالی ست که بسیجیان و پاسداران شهرستان، به صورت جهادی و گمنام، تا پاسی از شب مشغول ضدعفونی محلات می باشند. وی ادامه داد: تا ریشه کن شدن کامل این ویروس  در کنار مردم و کادر درمانی شهرستان خواهیم ماند. سرهنگ حسینی افزود: ورودی شهرستان؛ توسط گروه های ایست و بازرسی شدیدا کنترل  و از کلیه سرنشینان خودروها نیز تست سلامت گرفته می شود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.