• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 11798اخبار امروز : 0
1

خداحافظی جواد کریمی رئیس اداره ورزش و جوانان از مسئولیت

  • کد خبر : 4410
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان جواد کریمی رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان با اتمام ماموریتش از مسئولیت خود خداحافظی کرد و به آموزش و پرورش بازگشت. وی دیروز ۹۲/۹/۱۳ طی مراسمی از مسئولیت خود خداحافظی و فرامرز کیانی زاده معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان تا انتخاب فردی دیگر به […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان جواد کریمی رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان با اتمام ماموریتش از مسئولیت خود خداحافظی کرد و به آموزش و پرورش بازگشت.

وی دیروز ۹۲/۹/۱۳ طی مراسمی از مسئولیت خود خداحافظی و فرامرز کیانی زاده معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان تا انتخاب فردی دیگر به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان منصوب گردید.

متن پیام خداحافظی کریمی در زیر آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 “پروردگارا مرا در هر کار با صداقت وارد کن و با صداقت خارج ساز و از سوی خود حجتی یاری کننده برایم قرار ده “سوره اسراء ، آیه۸۰

خواهران و برادران عزیز

همکاران ارجمند اداره ورزش و جوانان و جامعه ورزش شهرستان مسجدسلیمان

با سلام و تحیت؛ منت خدای را که توفیق خدمت بی‌منت به بندگانش را نصیب ما کرد و عنایت نمود تا از آنچه در توان داریم چیزی برای ادای این عبادت بزرگ فرو نگذاریم. و این توفیقی است که شکر و سپاس‌ آن از دست و زبان هیچ کس برنمی‌آید.

همکاران گرانمایه ، هیئتهای ورزشی و جامعه ورزش مسجدسلیمان

اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان با توسل به خداوند متعال و با تکیه بر همت و عزم سترگ شما، اینک در بالندگی و شکوفایی است .

امید است دست عنایت خداوند همچنان به روند خدمت بی منت و تاثیر‌گذاری این اداره ارزشمند در جامعه اسلامی‌مان بیفزایید.

اکنون که امانت مسئولیت در اداره ورزش و جوانان و خادمی جامعه ورزش مسجدسلیمان را با توجه به اتمام ماموریتم و لاجرم نیاز به بازگشتم به اداره آموزش و پرورش واگذار نموده ام، بر خود لازم و واجب می‌دانم ضمن خداحافظی و حلالیت طلبی، از خدمات بی‌دریغ و خالصانه همه شما همکاران زحمتکش و عزیزم ، هیئتهای ورزشی و جامعه ورزش (پیشکسوتان بزرگوار ، مربیان ، داوران و ورزشکاران) در طول مدت تصدی سرپرستی ، سپاسگزاری نموده و برای همه شما از درگاه خداوند متعال سلامت و سعادت مسئلت نمایم. همیشه پایدار و سرافراز باشید.

جواد کریمی ورناصری

منبع/ ام آي اس نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. علت اش چه بود ؟

  2. جوادجان هرآمدن سیاسی رفتنی هم دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.