• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
4

جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا راه اندازی شد

  • کد خبر : 4392
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شاپور باقری، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا اظهار کرد: از خرداد ماه سال جاری کار اجرایی هلال احمر شهرستان اندیکا به دستور مدیر عامل محترم هلال احمر استان خوزستان و نماینده محترم شهرستان جناب آقای دکتر جلیلی آغاز شد. در مرحله اول با پیگیری های مستمر و همکاری فرماندار شهرستان، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شاپور باقری، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا اظهار کرد: از خرداد ماه سال جاری کار اجرایی هلال احمر شهرستان اندیکا به دستور مدیر عامل محترم هلال احمر استان خوزستان و نماینده محترم شهرستان جناب آقای دکتر جلیلی آغاز شد.

در مرحله اول با پیگیری های مستمر و همکاری فرماندار شهرستان، ساختمانی در قلعه خواجه جهت راه اندازی اولیه اختصاص داده شد. باقری در ادامه گفت: هلال احمر به صورت رسمی از آبان ماه آغاز به کار نموده و در این محدوده ی زمانی توانسته ایم امکانات لازم را برای تجهیز اداره، انبار امدادی و اتاق عملیات اختصاص دهیم.

ایشان افزود: در حال حاضر برای پاسخگویی سریع به حوادث احتمالی، کشیک شعبه به صورت ۲۴ ساعته برقرار است. همچنین با توجه به فصل سرما و وجود جاده ی بین استانی خوزستان و چهارمحال بختیاری که دارای مناطق برف گیر می باشد، در این خصوص پایگاه امداد و نجات تاراز این جمعیت جهت امداد رسانی به مناطق برف گیر کاملأ تجهیز و آماده شد است.

باقری در پایان افزود: با توجه به پراکندگی و بلاخیز بودن شهرستان، هلال احمر در نظر دارد جهت آگاهی و بالا بردن سطح امدادی مردم در خصوص امداد رسانی دوره کمک های اولیه را توسط مربیان مجرب جمعیت در سطح منطقه به صورت رایگان برای عموم مردم برگزار نماید.

منبع/ تاراز نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. 1-2-3-4-……یک مدیر طايفه اي دیگراضافه شد…..

  2. سلام من اینو می‌شناسم. آقای باقري از پرسنل جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان بوده واز طایفه عالی محمود هست

  3. آقای بامدی این بنده خدا را من میشناسم از اون طایفه مد نظر شما نیست جوان مثبتی هم هست .

  4. باسلام و خداقوت به مهندس باقری.قطعا باحضور این جوان شایسته و خلاق شاهد اقدامات زیادی دراین حوزه خواهیم بود.انشاالله این پیام ها در حد شوخی باشد چون منشا تمام بدبختی های ما از همین نوع نگاه هاست بیائیم به تمام بختیاری افتخارمیکنم.یا حق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.