• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی: ایران مانع بزرگی برای نقشه خاورمیانه نوین است

  • کد خبر : 4297
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۸:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام حاجتي با اشاره به شرایط حساس فعلی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: این را هر تحلیل گری می داند که در شرایط فعلی نباید از «جیب خالی» سخن گفت و نباید ابراز عجز و ضعف کرد،این اقدام نه سیاستمدارانه است و نه عاقلانه. مردم ایران پرورش یافته مکتب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام حاجتي با اشاره به شرایط حساس فعلی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: این را هر تحلیل گری می داند که در شرایط فعلی نباید از «جیب خالی» سخن گفت و نباید ابراز عجز و ضعف کرد،این اقدام نه سیاستمدارانه است و نه عاقلانه. مردم ایران پرورش یافته مکتب حسینی هستند و هرگز حاضر نخواهد شد با دشمن به زبان ناتوانی سخن بگویند.

حجت الاسلام و المسلمین میراحمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز و مدیر حوزه علمیه خوزستان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز، خروشیدن بر دشمن و اجرا کردن دستور خدا را قول سدید خواند و اظهارداشت: امام خمینی(ره)سال ۴۲ در مدسه فیضیه نیم قرن آینده را دید، به خوبی تحلیل کرد و فرمود ما نوکر اسرائیل نیستیم.

وی افزود: نیم قرن پیش امام(ره) بیداری را به جامعه تزریق کرد اما هنوز عده ای هستند که متن می نویسند در مدح رضا شاه حلقه به گوش اسرائیل، سخنرانی می کنند و اگر ۵۰ سال دیگر نیز بر این افراد بگذرد از خواب بیدار نخواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این‎که در عزاداری های ماه محرم و در اقتدای این ملت به امام حسین(ع) قول سدید آموزش داده می شود گفت: بزرگترین ویژگی امام خمینی(ره) و امام خامنه ای این است که قول سدید بر زبان جاری کرده و قلب مردم را در مقابله با دشمنان محکم و استوار می کنند و این صفت متقین و ویژگی بارز آن ها است.

ایران مانع بزرگی برای طرح تشکیل خاورمیانه نوین است

امام جمعه موقت اهواز به سال ۱۳۸۵ و راه اندازی آبشار های غنی سازی در مراکز غنی سازی ایران اشاره کرد و اظهارداشت: پس از اعلام این خبر، روزنامه نیویورک تایمز در مقاله ای نوشت ایران تازیانه بسیار محکمی بر آمریکا نواخت و به باشگاه هسته ای جهان راه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در ۱۰۰ سال گذشته آمریکایی ها طرح خاورمیانه جدید یا به تعبیر مقام معظم رهبری غرب آسیا را ریخته بودند اما با ورود ایران به باشگاه هسته ای نقشه خود را دوباره توسط چندین مرکز تحقیقاتی در آمریکا بازبینی کرده و گفتند که خاورمیانه باید به ۵۲ تا ۵۴ کشور تقسیم شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این‎که امروز ایران مانع بزرگی برای نقشه خاورمیانه نوین است گفت: در دهه اخیر غربی ها دو برنامه مهم را در جلوگیری از پیشرفت هسته ای ایران اجرایی کردند که شامل «اجرای تجزیه نقشه غرب آسیا و مخالفت با برنامه هسته ای ایران»  است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به شکست غرب در برنامه جلوگیری از پیشرفت هسته ای ایران تأکید کرد: غربی ها در تجزیه کشور های غرب آسیا شکست خوردند، در مقابل ایران متوقف شدند و بهمن ۱۳۹۰ طرحی برای زمین گیر کردن امت ایران اجرا کردند که در بستر تحریم ها اتفاق افتاد و به تعبیر خودشان فلج کننده بود که اگر ایران به زمین می خورد دیگر کار تمام می شد اما این امت با اقتدا به امام حاضر خود حماسه استفامت آفریدند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در پایان سال ۹۱ و دو روز مانده به نوروز ۹۲ واشنگتن پست در تحلیلی مهم نوشت، غربی ها نتواستند مردم را به تظاهرات و اعتراض سراسری علیه حکومت برانگیزند و از سوی دیگر حکومت ایران نیز هیچ امتیازی به غرب نداده است.

غربی ها هنگامی که اقتدار ملت ایران را دیدند پای میز مذاکره آمدند

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با تأکید بر این‎که غربی ها زمانی پای میز مذاکره آمدند که از تلاش برای شکست ایران نامید شده و اقتدار ملت ایران را دیدند، گفت: آمریکایی ها به همراه ۵+۱زمانی دست ها را به تسلیم بالا بردند که دیدند این امت پا در رکاب امامش به استقامت دعوت شده و راه بر آنها بسته است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به شرایط حساس فعلی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: این را هر تحلیل گری می داند که در شرایط فعلی نباید از «جیب خالی» سخن گفت و نباید ابراز عجز و ضعف کرد،این اقدام نه سیاستمدارانه است و نه عاقلانه. مردم ایران پرورش یافته مکتب حسینی هستند و هرگز حاضر نخواهد شد با دشمن به زبان ناتوانی سخن بگویند.

وی با اشاره به اینکه «ما هم اکنون در کشور مشکلاتی نظیر گرانی داریم ولی حاضر نیستیم در مقابل دشمن اظهار عجز کنیم»،  خطاب به اوباما، جان کری و اشتون گفت: همه وزرای خارجه ۵+۱ بدانند این امت، امت حسین(ع) است که در مقابل ۳۰ هزار نفر و درحالی که تشنه لب بود در کربلا ایستاد و با صدای بلند فریاد زد هرگز زیر با ذلت نخواهم رفت.

مدیر حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: ملت ایران همیشه در میدان می ماند و آمریکا بداند به یقین شکست خورده مسلم این میدان خواهد بود.

وزارت ارشاد مراقب رفتار و سیاست گذاری های مدیران خود باشد

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی درباره رفتار بعضی از مدیران وزارت ارشاد گفت: با توجه به تذکرات مراجع درباره برخی از تصمیم گیری های مدیران میانی وزارت ارشاد به وزیر ارشاد تذکر می دهیم  بر سیره، رفتار و سیاست گذاری های مدیران خود بیشتر دقت کند و نظارت کافی را داشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: مردم و امت حزب الله حرکت به سوی لاقیدی و بی توجهی به حفظ ارزش های اسلامی را نمی پذیرند و نباید جا پای افرادی که در دوره ای می خواستند مروج تباهی شوند گذاشت.

مدیرحوزه علمیه خوزستان دربخشی دیگر از خطبه دوم با اشاره به آلودگی های هوای خوزستان، از مسئولین استان خواست تا این موضوع و عوارض آن  را بطور جدی پیگیری کنند.

وی در پایان رحلت امام جمعه حمیدیه ، این مجاهد عرصه تبلیغ را تسلیت گفت و از خداوند خواستار افزودن بر درجات ایشان شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. خداوند را شاکریم که روحانی والامقامی همچون حجت الاسلام حاجتی در قوم بختیاری داریم روحانی آگاه به مسایل روز؛مقتدر ومردمدار انشالله دراین دوره از انتخابات مجلس شاهد حضورایشان باشیم و شهرمان بوجود مبارک ایشان سخت نیازمند است .

  2. اهواز باشه بهتره،خدا کمک کنه به ایشون.جلدی رفتی سراغ انتخابات.

  3. حاجتی یک خصوصیتی داره که خيلي ها ندارند اونهم دفاع از نیروهای شایسته شهر حتی اگر با خودش نباشند برخلاف بعضي ها که فقط به یک قوم بها می دهند و…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.