• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
2

گزارشي از نشست دکتر جلیلی با فرمانده بسیج و وزیر صنعت، معدن و تجارت

  • کد خبر : 4251
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۸:۰۳

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکترجلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت سالروز تشیکیل بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ديدار با سردار نقدی فرمانده بسیج به تشریح مشکلات و نیاز های پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان های […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکترجلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت سالروز تشیکیل بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ديدار با سردار نقدی فرمانده بسیج به تشریح مشکلات و نیاز های پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا و پایگاه های بسیج روستاهای این شهرستان ها که نیاز به خدمات ورزشی و فرهنگی بسیج و سرمایه گذاری دارند پرداخت در ادادمه سردار نقدی با اشاره به هدف امام مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی گفت:

امسال و از مرداد ماه نیروی سازمان یافته بسیج از مرز 20 میلیون گذشت و البته همه مردم ایران بسیجی هستند اما این 20 میلیون نفر به صورت برنامه‌ریزی شده در فعالیت‌‌های بسیج مشارکت دارند و اینها مرهون عنایت خدا، شیرینی نتایج حضور بسیج در جامعه و بین مردم، عنایت خاص ولایت و شهدای بسیج است. در ادامه سردار نقدی قول مساعدت جهت سرمایه گذاری بسیج در این شهرستان ها و همچنين براي رفع نیازهای ورزشی و فرهنگی دستورات لازم را صادر نمودند.

همچنين دكتر جليلي در نشستي ديگر با وزير صنعت، معدن و تجارت یه تشریح مشکلات و برنامه های اقصادی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا پرداخت و با توجه به پتانسیل این شهرستان ها جهت سرمایه گذاری خواستار سرمایه گذاری سازمان های ایدرو و ایمیدرو (سازمان های سرمایه گذاری جهت توسعه در مناطق محروم کشور ) در این شهرها شد. در ادامه اين جلسه دکتر نعمت زاده قول مساعدت و دستورات لازم در این خصوص را صادر نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. ان شاءالله.
    منتظر و پیگیر هستیم ببینیم چکار می کنند.

  2. پتانسیلهای زیادی جهت فعالیتهای صنعتی با حمایت “ایدرو” و ” ایمیدرو” در شهر وجود دارد که قطعاً مستلزم پیگیری مستمر است.
    امید که وعده ها محقق گردد.

  3. اقای دکتر جلیلی به جای نشست با این وزیر و ان وزیر…..یک نشستی با گویلت تو شورا می گذاشتی …. آیا ایشان تمامی 16 ایتم شورا را دارا بودند….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.