• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

حسین عالی محمدی قهرمان ارزشمند مسجدسلیمانی با جابجا کردن دو رکورد کشوری نام خود را در کتاب رکوردهای کشور به ثبت رساند

  • کد خبر : 42503
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین عالی محمدی قهرمان ارزشمند مسجدسلیمان با جابجا کردن دو رکورد کشوری نام خود را در کتاب رکوردهای کشور به ثبت رساند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسین عالی محمدی بعدازظهر امروز با حضور  داوران ثبت رکوردهای کشور در استادیوم شهید بهنام محمدی موفق شد در حمل توپ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین عالی محمدی قهرمان ارزشمند مسجدسلیمان با جابجا کردن دو رکورد کشوری نام خود را در کتاب رکوردهای کشور به ثبت رساند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسین عالی محمدی بعدازظهر امروز با حضور  داوران ثبت رکوردهای کشور در استادیوم شهید بهنام محمدی موفق شد در حمل توپ در ۱۰۰ متر با ۲۷ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه و در قسمت حمل توپ با سر با ۲۵ ثانیه و ۳ صدم ثانیه رکورد کشور را که در تختیار خود او بود بهبود دهد و نام خود را در کتاب ثبت رکوردهای کشور به ثبت برساند و افتخاری دیگر برای مسجدسلیمان کسب کند. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان  این موفقیت را به این ورزشکار با اخلاق مسجدسلیمانی تبریک عرض می نماید و امیدواریم مسئولان شهرستان بتوانند ذره ای از مشکلات این فرزند نیک مسجدسلیمان که مهمترین آن اشتغال است را مرتفع سازند.

عالی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما از دکتر داودی مدیرعامل مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان برای حمایت های همیشگی اش و مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای همکاری در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسین عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره)، مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت، فتح دیوار چین و… را با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. وی همچنین فاصله ۱۱۰۰ کیلومتری از شهرستان چالوس تا مسجدسلیمان را با پای پیاده با هدف صلح و دوستی و مبارزه با مواد مخدر طی کرده است. عالی محمدی سال هاست بدون اسپانسر مالی به فعالیت ورزشی خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.