• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 11798اخبار امروز : 0
2

کشت کلزای آبی برای اولین‌بار در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 4246
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر جهاد کشاورزی مسجدسلیمان گفت: امسال برای اولین‌بار در شهرستان کلزای آبی کشت می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ناصر حسین‌پور اظهارکرد: کشت محصولات پاییزه به خوبی در حال انجام است و برنامه‌ریزی شده حدود 25 هکتار گندم دیم، 5 هزار هکتار جو و 500 هکتار کلزا در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر جهاد کشاورزی مسجدسلیمان گفت: امسال برای اولین‌بار در شهرستان کلزای آبی کشت می‌شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ناصر حسین‌پور اظهارکرد: کشت محصولات پاییزه به خوبی در حال انجام است و برنامه‌ریزی شده حدود 25 هکتار گندم دیم، 5 هزار هکتار جو و 500 هکتار کلزا در این شهرستان کشت شود. وی افزود: هم‌اکنون نیز حدود 3 هزار هکتار محصول دیم کشت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مسجدسلیمان تصریح‌کرد: با وجود این‌که مسجدسلیمان جزء شهرهای شمالی استان است و انتظار می‌رود بارندگی در آن زیاد باشد اما تاکنون میزان بارندگی مورد انتظار نبوده و میزان آن حدود 36 میلی‌متر بوده است که مقداری کم محسوب می‌شود.

حسین‌پور ادامه‌داد: امیدواریم در روزهای آینده میزان بارندگی‌ها بیشتر و بهتر از روزهای گذشته باشد و کشت محصولات پاییزه به خوبی ادامه داشته باشد. وی خاطرنشان‌کرد: آب مورد نیاز برای کشت کلزای آبی از طریق چاه‌های آب تأمین خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با آبی کردن هزاران هکتار زمینهای مسجدسلیمان – اندیکا و لالی که در جوار سه سد بزرگ قرار دارند و میتواند علاوه بر تولیدات کشاورزی و باغی و دامی ، دهها صنعت تبدیلی ایجاد کرد و بیکاری و فقر و فلاکت را از منطقه محو کرد ، این باید مهمترین مطالبه ی همشهریان از مسئولین باشد چون اگر وعده های قبل از ساخت سدها را مرور کنیم میبینیم که بارها این وعده داده شده و با این شعارها زمینهای اهالی را به قیمت نازل خریداری میکردند اما هرگز به این وعده ها عمل نکردند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.