• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

امام جمعه مسجدسليمان: در چنین شهری نباید کسی تشنه قدرت و حکومت باشد.

  • کد خبر : 4211
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۱۰

مسجدسلیمان پر از دغدغه ما برنمی تابد که یک فرمانداری خیره سر، خدای ناکرده تک محور داشته باشد. ولی با شناختی که از استاندار خوزستان داریم ایشان را متدین و با وقار میبینیم به نظرمی آید که انشاالله همین خط همدلی و هم گرائی را با گماردن و انتصاب یک فرماندار حاذق و کارآمد مردمی […]

مسجدسلیمان پر از دغدغه ما برنمی تابد که یک فرمانداری خیره سر، خدای ناکرده تک محور داشته باشد. ولی با شناختی که از استاندار خوزستان داریم ایشان را متدین و با وقار میبینیم به نظرمی آید که انشاالله همین خط همدلی و هم گرائی را با گماردن و انتصاب یک فرماندار حاذق و کارآمد مردمی از طرف ایشان شاهد باشیم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مورخه:92/9/1 مسجدسلیمان با اشاره به روضه های خانگی که در این ایام (محرم) در اکثر خانه ها برقرار است گفتند: با خبرم که از روستا گرفته تا شهر این روضه ها برقرارند. این روضه های خانگی دفع بلا می کنند. جلب خیرات می کند. امید  و اعتماد می آورد. همدلی و هم گرائی تولید می کند. رضایت خداوند را نصیب می کند. بچه های خوب توانمند مکتبی و کارآمد، مدیرانی موفق و دلسوز و مردمی و با صفا تولید می کند. این ها بعداً گره های زندگی سخت ما را در مسجدسلیمان می توانند باز کنند. این را طلبه ای دارد می گوید که نه برای دفاع از خودش بلکه برای دفاع از نهاد امامت جمعه ای که متعلق به رهبری است می گوید. می گوید که آخرین خدمتش این بوده که دستگاه پزشکی لاپاراسكوپي که دیگران در سی و چهار سال گذشته مي بايست به اين شهر بیاورند. را نياوردند اما امام جمعه آورد و آن را از دست مبارک رهبری گرفت. تا بچه های نوجوانی که امروز به عنوان بسیج دانش اموزی در نماز جمعه شرکت کرده اند فکر نکنند که امام جمعه آنها فقط دعوت به تقوا پیشگی میکند. باید جلوی این بچه ها از باب ارادت به رهبر معظم انقلاب گفته باشم با غرور هم عرض میکنم  منت هم نمی گذارم منت هم میکشم که دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ما می دانند و ریاست محترمشان این را در چندین جا گفته اند که بعد از سی و چهار سال، امام جمعه این شهرستان بود که برای اولین بار در مقطع فوق لیسانس درجه کارشناسی ارشد مقطع علمی را نصیب این دانشگاه کرده است. آن هم فوق لیسانس صنایعی که نه در استان خوزستان بلکه در حوزه جنوبی کشورمان فوق لیسانس صنایع وجود نداشته. این را میگویم تا برگردم به حرف اولم. هر چه شهر ضربه خورده از همین بی تربیتی های خلاف مصالح دینی بوده، از عملکرد غیر مکتبی بعضی از خودمان بوده. مکتبی بودن و مکتبی شدن ریشه اش توی همین روضه های خانگی است. زیر همین بیرق ها وعلم ها میباشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام امینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در ادامه با تشکر از صدا و سیمای کشورمان خصوصاً صدا و سیمای خوزستان و مدیرکل آن عنوان داشتند: مدیر کل شبکه استانی ما امسال بیش ازسال های گذشته خوبی های مردم را به رخ مردم کشیدند. این یک هنر بزرگ است که آدم ابزار نظام دینی را در خدمت ارزش های مکتبی و ولائی قرار بدهد. صمیمانه از ایشان و همکارانشان ممنون هستیم. حجت الاسلام امینی در ادامه با اشاره به هفته بسیج گفتند: الحمدلله بسیج شجره طیبه پرشاخ و  برگی شده. بسیج های مختلف در صنوف مختلف. بسیجیان محبوب ترین،مقتدرترین،تاثیرگذارترین و خدوم ترینها میباشند.

امام جمعه مسجدسليمان در ادامه با اشاره به پایان دوره فرمانداری مهندس ایزدپنا در شهرستان مسجدسلیمان گفتند: ضمن اینکه همیشه گفته ام که با آمدن و رفتن مسئولان به عنوان امام جمعه کاری ندارم. اما به کارآمدی و نا کارآمدی کاردارم. آدمی که بد بود و مردمی نبود را به خدا میسپاریم . اما در خطبه های نماز جمعه بارها از مدیرانی که مردمی بوده،خدمتگزاربوده،دونده بوده، متدین بوده سعی کرده ایم که او را تشویق کنیم و به او کمک کنیم و الگو بسازیم برای بقیه مدیران و مسئولان که بدانند تریبون نماز جمعه در خدمت آنهايی است که صادق باشند، باصفا باشند،یکی از این مدیران فرماندار عزیز ما آقای ایزدپنا میباشد که بنده وظیفه دیدم که از ایشان تجلیل به عمل بیاورم و به شما مردم با صفا و مهمان نواز مسجدسلیمان عرض میکنم که ممنون هستیم ازخدمات دو ساله ایشان در سمت فرمانداری شهرستان. ایشان عزیزی است که از نجابت خانوادگی برخوردارهستند. از خانواده ای نجیب در منطقه با غملک. ریشه را در پرورش ایشان در محیط سادات طباطبائی و موسوی دیدیم. خانواده ایشان پدر و پدربزرگ مرید علما بوده اند،مرید روحانیت بوده اند و سرریز آن را در وجود بچه شان که مدتی فرماندار ما بودند به وضوح دیدیم. ایشان توانستند وفاق و همدلی خوبی در مسجدسلیمان به وجود بیاورند.حجت الاسلام امینی در ادامه عنوان داشتندکه: یک خواهش دارم از فرمانداران آینده این شهر که تلاش کنند همین راه را ادامه بدهند. عقده ای نباشیم،لجوج نباشیم،از مردم دورنباشیم، متکبرنباشیم،مسجدسلیمان جای قدرت طلبی و حکومت نیست. آن هم شهری که هزار بدبختی دارد. در چنین شهری نباید کسی تشنه قدرت و حکومت باشد.من از استاندار خوزستان تشکر میکنم که اگر فرمانداری برای مسجدسلیمان میفرستند فرماندار با محبتی باشد در کنارمردم باشد در فرمانداری ننشیند و از مردم دورباشد.

حجت الاسلام والمسلمین امینی در ادامه گفتند: بنده بعضی مواقع دلم درد میگیرد از بعضی معضلات اما نمی خواهم کسی را ناراحت و تنش ایجاد کنم. دوست دارم با همین همگرايی و همدلی آرام آرام این گره های کور را بازکنیم. چند وقتی است که به خود من فشار می آورند که به شورای شهر بگوئید چرا شهردار انتخاب نمیکنید. میگویم که من خودم می بینم که دارند تلاش میکنند ولی به نتیجه ای نرسیده اند. اگر کوتاهی میکردند،اگرغفلت میکردند جای تذکربود. ایشان در ادامه گفتند: ما باید بنا را بگذاریم بر ایثار،گذشت، براداری و مدارا و تذکر در خلوت اما اگر تذکر بدهیم و به مافوق هم بگوئیم و تبدیل به یک التهاب اجتماعی بشود آن وقت امام جمعه وظیفه خود مي داند که بیاید در جمع مردم و در خطبه ها با مسئولی که ناکارآمد و دور از مردم است و گوش شنوا ندارد برخورد کند. مردم هم وظیفه خودشان را تشخیص میدهند و با کمک به امام جمعه او را عزل میکنند.به فضل پروردگار به این نقطه ها نرسیده ایم. امیدواریم این همدلی و هم گرائی را خدا حفظ کند. حجت الاسلام امینی در پایان خطبه ها گفتند: مسجدسلیمان پر از دغدغه ما برنمی تابد که یک فرمانداری خیره سر، خدای ناکرده تک محور داشته باشد. ولی با شناختی که از استاندار خوزستان داریم ایشان را متدین و با وقار میبینیم به نظرمی آید که انشاالله همین خط همدلی و هم گرائی را با گماردن و انتصاب یک فرماندار حاذق و کارآمد مردمی از طرف ایشان شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. واقعا جای تعجب داره همه میدانند فرمانداری مسجدسلیمان برای مسجدسلیمان کار خواسی انجام نداده

  2. بابک جان محدودیتهای مالی اخیر یادت نره.

  3. عملکردایزدپنا به عنوان فرماندار اصلا” قابل دفاع نیست.نه اینکه نمی خواست فرماندار خوبی باشد بلکه نتوانست یا نشد.ایشان دراین سمت برای موفقیت دو مشکل داشت.یکی روحیه معلمی ایشان ویکی وضعیت اقتصادی کشور.ظاهرا”امام جمعه مسجدسلیمان هم فقط ازشخصیت خانوادگی وروحیه معلمی ایشان تعریف کرده است.مسئولینی که درانتخاب فرماندار برای این شهر دخیل هستند باید بدانند که دروضعیت سخت کنونی(اقتصادی)فرمانداری اکتیو به کار این شهر می آید.آن هم درشرایطی که برای گرفتن اعتبارات جاری هم باید دراستانداری جنگید.تنها عملکرد مثبت ایزدپنا درمسجدسلیمان برگزاری خوب وبدون تنش دو انتخابات مجلس وشوراهای اسلامی بوده است.وما مسجدسلیمانیها به دلیل روحیه مهمان نوازی واینکه ایشان ازهم تباران ما میباشدیک خسته نباشید به ایشان میگوئیم.

  4. ای کاش به نفسی به تقوالله مقید بودیم…

  5. کسانی که بدنبال رفتن ایزد پناه بودند(که البته بنده عملکردایشان را برغم اینکه فردبسیار محترمی بودند تایید هم نمی کنم) قطعا نیت اشان ایجاد یک رویکرد برای فعالسازی فرمانداری نبوده بلکه بدنبال گماردن نیروی همسو با خود هستند و با درک علت گلایه امام جمعه عزیزمان عرض کنم اخیرا هم ازشیراز قصد دارند یکی ازفرمانداران سابق را که اتفاقا کارنامه موفقی در دوران مدیریت خود در مسجدسلیمان را نداشته مجددا به این شهر بیاورند استاندار محترم خوزستان باید متوجه این نکته مهم باشند که افراد پیشهادی جهت تصدی مدیریتها وفرمانداریها می بایست شرط اولشان این نکته مهم باشند که درخدمت منویات دولت باشند نه افراد ذینفوذ ؛مردم هم ازاین عزل و نصب های قومی و….بشدت خسته اند این ازشهرداری که انتخاب کردید…..بگذارید فرماندار شهرمان گزینه ای قوی باشد مدیریت منابع فعلی حتی بمیزان اندک کاریک فرماندار قوی است نه یک مهره سفارشی و تحمیلی

  6. از سایت وزین باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خواهش می کنم با توجه به اینکه نماینده محترم ادعا کردند و درهمین سایت هم منعکس شده بود که کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان تامین اعتبارشده است حتما سنداین ادعا درج شود تا صحت این ادعا ثابت شود….

  7. برادربیکار1 با سلام اگرچه نماینده محترم شهر علاقه زیادی به حضوردرفضای رسانه ای دارد اما خبری که نشان بدهد در زمینه اشتغال یا جذب اعتبار هم کاری کرده تا الان ندیدم و مطمئن باش جذب اعتبار برای کارخانه بزرگ آلومینیوم که صدها میلیارد تومان است و باید بانکملت پرداخت کند بعلت نبودن منابع مالی درهمه بانک ها قطعا انجام نمی شود بهتراست نماینده محترم وعده سرخرمن ندهی ایم وعده ها ارزشی ندارد منم مثل شما سند این ادعا را بعنوان یک موکل ازنماینده می خواهم….

  8. این شهر نیازبه نماینده ای قوی با قدرت لابی بالا و مردمی که اهل معامله برمنافع شهرنباشد مانند حجت الاسلام حاجتی دارد انشالله خواهد آمد.

  9. جناب مرادی عزیز این سایت محل بیان دیدگاههای تمامی دوستداران مسجدسلیمان است انتظار می رود امانتدار بوده و دیدگاه همه عزیزان انهم با رعایت احترام در دسترس مخاطبین قرار گیرد به هر حال همه دادشون از ناکادآمدی ایزدپناه در اداره مدیریت کلان شهر در جایگاه فرمانداری در اومده بود و خود حاج آقا از هر کسی این موضوع را بهتر درک کردند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.