• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

شور و شعور حسینی هیئات مذهبی در محفل حضرت علی اکبر علیه السلام در تپه نورالشهدا نفتک +تصاویر

  • کد خبر : 41538
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- شور و شعور حسینی مردم قهرمان و شهید پرور مسجدسلیمان این بار نیز در شب هشتم محرم شب جوان مه لقای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام حضرت علی اکبر علیه السلام در کنار آستان مقدس شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدا نفتک حال و هوای شهرمان را دگرگون کرد. به گزارش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- شور و شعور حسینی مردم قهرمان و شهید پرور مسجدسلیمان این بار نیز در شب هشتم محرم شب جوان مه لقای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام حضرت علی اکبر علیه السلام در کنار آستان مقدس شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدا نفتک حال و هوای شهرمان را دگرگون کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، مردم مومن و عزاداران عاشق مکتب سرخ حسینی با حضور پرشور خود در قالب هیئات عزاداری از گوشه و کنار شهر خود را به محفل عاشورایی حضرت علی اکبر علیه السلام رساندند و همنوا با دیگر سوگوران حسینی کشور ارادت و عشق خود را به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت ابراز داشتند.
حضور پر شور جوانان در کنار دیگر اقشار مختلف از ویژگی مهم برنامه دیشب بود، نمایش نمادین از ضریح و حرم حضرت اباعبدالله علیه السلام توسط عزادران حسینیه اعظم شوشتر با نوای گرم ذاکر اهل بیت حاج غلامرضا کوثریان بر رونق مجلس بیش از بیش افزود.

در این مراسم باشکوه جناب حجه الاسلام ایران رام با بیان راز ورمز حرکت بی بدیل حضرت ابی عبدالله علیه السلام در روز عاشورا به نقش و تاثیر این قیام در ایجاد روحیه امیدواری در جامعه شیعه پرداختند و افزودند: فتنه های آخر الزمان ایادی شیطان در کمرنگ کردن روحیه مقاومت وایستادگی در بین جوانان و علی اکبرهای خمینی راه به جایی نخواهد برد.

برپایی موکب های عزاداری و ایستگاههای صلواتی به منظور تکریم از زائران چند هزار نفری آستان مقدس شهدای گمنام و عزاداران و مردم سوگوار توسط جوانان و عاشقان دلباخته نهضت سرخ حسینی در شب هشتم بر زیبایی و عظمت این مراسم باشکوه افزود.

این مراسم با سخنرانی حجت السلام محمد جواد ایران رام، مداحی حاج غلامرضا کوثریان و با مجری گری ساسان زکی پور در جوار تپه شهدای گمنام منطقه نفتک برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.