• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

برگزاری جلسه شورای راهبردی نهضت سوادآموزی در فرمانداری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 4121
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- برگزاری جلسه شورای راهبردی نهضت سوادآموزی در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار گرديد.به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دراین جلسه که با حضور سیدمجیدصالحی به عنوان فرماندار  برگزارشد، سرپرست فرمانداری این شهرستان در نخستین جلسه کاری خود ضمن اشاره بر لزوم تعامل سازنده و پیگیری درحل مشکل بیسوادی، خواستار درایت همه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- برگزاری جلسه شورای راهبردی نهضت سوادآموزی در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار گرديد.به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دراین جلسه که با حضور سیدمجیدصالحی به عنوان فرماندار  برگزارشد، سرپرست فرمانداری این شهرستان در نخستین جلسه کاری خود ضمن اشاره بر لزوم تعامل سازنده و پیگیری درحل مشکل بیسوادی، خواستار درایت همه مسئولین و مشارکت آنان در رفع این مشکل در شهرستان شد.

سید مجید صالحی عنوان داشت: علیرغم آن که نهضت سوادآموزی از ابتدای انقلاب شکوهمنداسلامی بنا نهاده شد و از آن زمان تاکنون به فعالیت خود ادامه داده اما متاسفانه همچنان شاهد آمار بالای بیسوادی در کشور و در این شهرستان هستیم، که تا رفع آن نیاز به درایت، تعامل و اقدام موثر عملی در قالب ریشه کنی این معظل هستیم.

وی افزود: بر همین اساس انتظار می رود تا رفع این نقیصه و یا به حداقل رسیدن آن، با بهره گیری از اندیشه و خرد جمعی و نیز تلاش درجهت نیل به این هدف، همه با هم در این مسیر گام برداریم و از آنجا که در قرن جدید تعریف باسوادی و بیسوادی تعریف متفاوتی پیدا کرده است،اما ما همچنان به توانایی فرد در خواندن و نوشتن راضی و اکتفا می نماییم. بر همین اساس اداراتی که به نوعی مستقیماً با مردم به خصوص با قشر کم سواد و بی سواد مواجه هستند در جهت تنظیم آمار مناسب و دقیق از میزان تعداد بیسوادان در این شهرستان اقدام نمایند تا بتوان براساس این برآورد، راه حل مناسب و درخوری اندیشید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. تشکر از فرماندار محترم به خاطر این نشست که برا یکی از مهمترین مسایل کشور یعنی سواد برگزار نمود. آقای فرماندار شهر گلگیر هنوز معلم نداره و معلم کلاس چهارم و ششم یکیه. پایه ششمی که همه معلما در آن مشکل دارند. الان تو گلگیر یعنی شهری شده داره با کلاس چهارم دبستان اداره میشه. مدیر هم که نداره. آقای ایزد پناه که حریف نشد. ولی با جدیت جنابعالی امیدواریم که مشکل مدارس گل گیر حل بشه.یادآوری: نیمی از سال تحصیلی گذشته…….

  2. باتشکر از رییس نهضت که پرتلاش ودر طول مدت کوتاه مدیریت خود پرکار بوده است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.