• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
1

بازدید میدانی فرماندار و شهردار مسجدسلیمان از منطقه مالجونکی/ پل پیاده رو تا پایان شهریور افتتاح خواهد شد + تصاویر

  • کد خبر : 40903
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان به همراه مهندس شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از محله مالجونکی بازدید و مشکلات این منطقه را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند. حجتی نیا در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ارتباط با احداث پل مالجونکی و مشکلات پیش آمده برای مردم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان به همراه مهندس شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از محله مالجونکی بازدید و مشکلات این منطقه را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند. حجتی نیا در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ارتباط با احداث پل مالجونکی و مشکلات پیش آمده برای مردم این منطقه پس از سیل سال گذشته گفت: پس از سیل آذرماه ۹۷ متاسفانه راه دسترسی مردم منطقه مالجونکی از طریق پل پیاده رو از بین رفت همچنین پل ماشین راه این منطقه نیز به دلیل شرایط موجود بسیار ناایمن گردید. فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: با پیگیری های مکرر امام جمعه و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی امروز به همراه شهردار مسجدسلیمان از این منطقه بازدید میدانی صورت گرفت و از نزدیک شرایط منطقه مورد بررسی قرار گرفت. حجتی نیا ادامه داد: خوشبختانه پیمانکار پل مشخص و در حال تجهیز کارگاه می باشد و ان شالله طبق قولی که ایشان داده است تا ائاخر شهریور ماه پل پیاده رو مالجونکی به بهره برداری خواهد رسید.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان نیز در این رابطه اظهار کرد: پل پیاده رو این منطقه که یکی از پل های فلزی و قدیمی مسجدسلیمان نیز بود بر اثر سیلاب های زمستان گذشته دچار آبشستگی گردید و از بین رفت.بلافاصله پس از لایروبی ها که در اولویت برنامه قرار داشت برای احداث و بازسازی این پل اقدامات خود را آغاز کردیم که متاسفانه برای انتخاب پیمانکار به دلیل نوسانات قیمت دچار مشکلاتی شدیم و این پروژه کمی زمانبر شد اما خوشبختانه پس از توافق با یکی از پیمانکاران بومی مقرر گردید اجرای فونداسیون توسط شهرداری انجام و به موازات آن کار ساخت و ساز سازه توسط پیمانکار انجام شود. شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: در توافقات صورت گرفته مقرر شد تا پایان شهریور ماه این پروژه به بهره برداری برسد. وی مبلغ اجرای پروژه پل پیاده رو مالجونکی را حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد. سلیمانی در پاسخ به خبرنگار ما درارتباط با پل ماشین رو این منطقه نیز گفت: پل ماشین رو نیز در حال انجام است و به گفته پیمانکار کار عرشه این پل تا پایان شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.