• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان:
خانه های مردم مسجدسلیمان پیش از وقوع زلزله به دلیل شرایطی همچون عدم وجود زیرساخت ها، بافت های فرسوده، عدم مجوز ساخت و ساز و… ۶۰ الی ۷۰ درصد فرسوده و پس از زلزله نیز آسیب ها به بالای ۱۰۰ درصد رسیده است/ پیشنهاد می دهم کارگروهی برای پیگیری مطالبات مردم سریعاً تشکیل و همین کارگروه نیز وظیفه پاسخگویی به مردم را داشته باشد

  • کد خبر : 40788
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در جلسه ستاد مدیریت بحران مسجدسلیمان که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد گفت: همیشه در چنین حوادثی انتظار تشدید سرقت ها می رود که بلافاصله پس از وقوع زلزله کلیه عوامل انتظامی شهرستان در آماده باش کامل قرار گرفتند و اماکن مسکونی و تجاری تحت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در جلسه ستاد مدیریت بحران مسجدسلیمان که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد گفت: همیشه در چنین حوادثی انتظار تشدید سرقت ها می رود که بلافاصله پس از وقوع زلزله کلیه عوامل انتظامی شهرستان در آماده باش کامل قرار گرفتند و اماکن مسکونی و تجاری تحت پوشش نیروی انتظامی قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: همچنین با استفاده از توانمندی های شهرستان همچون بسیج و سپاه گشت ها را افزایش دادیم و خوشبختانه پس از وقوع زلزله تاکنون هیچ گونه گزارش سرقتی اعلام نشده است. کارآگاه علی حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به معاون وزیر و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: واقعیت این است مردم مسجدسلیمان و گلگیر  از این رفت و آمدها انتظار نتیجه ای محسوس دارند این که بعضی مدیران بخواهند بگویند همه چیز خوب است و مشکلی وجود ندارد اصلاً صحیح نیست.

وی ادامه داد: خانه های مردم مسجدسلیمان پیش از وقوع زلزله نیز به دلیل شرایطی همچون عدم وجود زیرساخت ها، بافت های فرسوده، عدم مجوز ساخت و ساز و…  ۶۰ الی ۷۰ درصد فرسوده و پس از زلزله نیز آسیب ها به بالای ۱۰۰ درصد رسیده است. فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان سخنان خود پیشنهاد داد کارگروهی برای پیگیری مطالبات مردم سریعاً تشکیل و همین کارگروه نیز وظیفه پاسخگویی به مردم را داشته باشند تا مردم دچار سردرگمی نشوند. لازم به ذکر است سخنان فرمانده نیروی انتظامی با تشویق حاضرین همراه شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.