• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

علی عسگر ظاهری:
از مسئولان کشوری گلایه‌مندم/ انتظار داشتیم وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران، رئیس بنیاد مسکن و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور به منطقه زلزله زده بیایند و وضعیت مردم را از نزدیک ببینند/ میزان خسارت وارده به واحدهای مسکونی بالا است و بخش زیادی از منازل مردم غیر قابل سکونت شده‌اند

  • کد خبر : 40691
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده مردم مسجدسلیمان با اشاره به زلزله اخیر در این شهرستان گفت: تحمل گرمای بالای ۵۰ درجه در مسجدسلیمان چیزی نیست که مردم به راحتی بتوانند آن را تحمل کنند. انتظار داریم مسئولان توجه ویژه‌ای به منطقه داشته باشند. علی عسگر ظاهری با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان زلزله‌زده مسجد سلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نماینده مردم مسجدسلیمان با اشاره به زلزله اخیر در این شهرستان گفت: تحمل گرمای بالای ۵۰ درجه در مسجدسلیمان چیزی نیست که مردم به راحتی بتوانند آن را تحمل کنند. انتظار داریم مسئولان توجه ویژه‌ای به منطقه داشته باشند.

علی عسگر ظاهری با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان زلزله‌زده مسجد سلیمان با بیان اینکه از صبر و شکیبایی مردم و تلاش‌های مسئولان استانی پس از زلزله ۷/ ۵ ریشتری در مسجدسلیمان تشکر می‌کنم، اظهار داشت: میزان خسارت وارده به واحدهای مسکونی بالا است و بخش زیادی از منازل مردم غیر قابل سکونت شده‌اند. اکنون مردم در پارک‌ها یا مراکز ورزشی اسکان داده شده‌اند و تعداد زیادی از مردم در گرما زیر چادر هستند. دمای هوا در مسجدسلیمان بسیار بالاست و مردم اذیت می‌شوند.

ظاهری تاکید کرد: گرمای بالای ۵۰ درجه در مسجد سلیمان چیزی نیست که مردم به راحتی بتوانند آن را تحمل کنند. باید محلی برای اسکان موقت فراهم شود. نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس در ادامه تصریح کرد: بنده از مسئولان کشوری گله مند هستم که به اندازه کافی به شهرستان زلزله زده مسجد سلیمان توجه نداشته‌اند. مسئولان استانی تلاش زیادی کردند اما مسئولان کشوری آنطور که باید وارد نشدند.

وی با بیان این که خدمات اولیه توسط هلال احمر و مسئولان استانی انجام شده که جای تشکر دارد، افزود: انتظار داشتیم وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران، رئیس بنیاد مسکن و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور به منطقه زلزله زده بیایند و وضعیت مردم را از نزدیک ببینند. نماینده مسجدسلیمان گفت: زلزله به خانه‌ها، مساجد و مدارس آسیب جدی وارد کرده و خانه‌های روستایی نیز آسیب زیادی دیده است، انتظار داریم توجه ویژه‌ای به منطقه شود.

وی در ادامه با اشاره به تصاویر منتشر شده از جوشیدن نفت از کف یک مغازه در مسجد سلیمان بیان کرد: ما در برخی نقاط به طور خودکار شاهد جوشیدن چشمه نفت هستیم و این اتفاق نیز رخ داده و تصاویر آن نیز پخش شده است. رئیس منطقه نفتی اعلام کرده هرجا مشاهده شد اطلاع رسانی شود تا نیروها به محل رفته و اقدامات لازم انجام شود. اما امروز مشکلات ما بیشتر از این موضوع است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.