• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان:
محموله‌های سوخت اضطراری برای ارسال به مناطق زلزله زده آماده شد

  • کد خبر : 40552
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت: محموله‌های سوخت اضطراری برای ارسال به مناطق زلزله زده شمال خوزستان آماده شد. نعمت الله نجفی افزود: همه نواحی تابعه، انبارهای سوخت و تانکرهای سوخت رسانی در پی زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجدسلیمان و بخش گلگیر در آماده باش هستند و آمادگی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت: محموله‌های سوخت اضطراری برای ارسال به مناطق زلزله زده شمال خوزستان آماده شد. نعمت الله نجفی افزود: همه نواحی تابعه، انبارهای سوخت و تانکرهای سوخت رسانی در پی زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجدسلیمان و بخش گلگیر در آماده باش هستند و آمادگی لازم برای سوخت رسانی فوری نیز وجود دارد.

وی گفت: سوخت رسانی به صورت عادی در مناطق زلزله زده شمال خوزستان ادامه دارد و تاکنون وقفه‌ای در عرضه سوخت در این مناطق به وجود نیامده است. مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) افزود: زلزله ۵.۷ ریشتری خساراتی به جایگاه‌های عرضه سوخت وارد نکرده است و سوخت رسانی به صورت عادی در جریان است.

نجفی افزود: در نشست بحران شهرستان مسجدسلیمان تمهیدات لازم برای استمرار سوخت رسانی به مناطق زلزله زده اندیشیده شده است. وی بیان کرد: هماهنگی کامل با مدیریت بحران خوزستان و واحدهای عملیات امداد و نجات و تأمین سوخت بالگردهای هلال احمر انجام شده و جای نگرانی وجود ندارد.

تعداد مصدومان زمین لرزه ۵.۷ ریشتری پیش از ظهر دوشنبه در شهرستان مسجدسلیمان به ۶۴ نفر رسید. تعدادی از منازل شهری منطقه گلگیر و میان سه شهرستان هفتکل، مسجدسلیمان و ایذه بر اساس این زلزله نسبتاً” شدید آسیب دیده اند.

گروه‌های امداد و نجات هلال احمر نیز به مناطق زلزله زده خوزستان عزیمت کرده‌اند. مسجد سلیمان در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرق اهواز واقع شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.