• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

دومین همایش هم اندیشی نخبه گان و فرهیخته گان اهالی زاگرس نشین در مسجدسلیمان برگزار می شود

  • کد خبر : 4032
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دومین همايش هم اندیشی نخبه گان و فرهیخته گان به زودی در مسجدسلیمان برگزار می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پرویز دوید خسروی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که ضرورتاً می بایستی علاوه بر افراد شناسایی شده در اولین هم اندیشی که برای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دومین همايش هم اندیشی نخبه گان و فرهیخته گان به زودی در مسجدسلیمان برگزار می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پرویز دوید خسروی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که ضرورتاً می بایستی علاوه بر افراد شناسایی شده در اولین هم اندیشی که برای اولین بار در کشور در این شهرستان برگزار گردید به افراد مستعد و فرهیخته دیگری اطلاع رسانی و فراخوانی مي شد و در کار گروههای کارشناسی ساماندهی بشوند تصمیم گرفته شد با مساعدت امام جمعه و ديگر مسئولین محترم استان و شهرستان و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و از طریق رسانه های جمعی با دعوت از همه نخبه گان و فرهیخته گان استان های زاگرس نشین دومین هم اندیشی را در آینده نزدیک در مسجدسلیمان برگزار نماییم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. باتشکر لطفاً به موقع اطلاع رسانی شود.

  2. با سلام اینگونه همایشها قطعا میتوانند نقش راهبردی در ارتقاء سطح کیفی مقولات مختلف ایفا کندو نهایتا در رفع معضلات و مشکلات مربوطه راهگشا باشد لذا پیشنهاد میشود موضوع همایش از طریق رسانه ها اعلام و از هموندانی که تمایل به شرکت در این هم اندیشی را دارند خواسته شود تا مقالات خود را به دبیر خانه همایش ارسال کنند ، سپس مقالات توسط هیئتی متشکل از نخبگان همان مقوله مورد ارزیابی قرار گیرد و در نهایت چند مقاله ی برتر در همایش مورد بحث و تبادل نظر ساید نخبگان و دانشگاهیان قرار گیرد و برای نفرات برتر جوائز ارزنده ای در نظر گرفته شود ، منظور از ارزنده ، صرفا بهای مادی آن نیست ، فرضا اعطاء دیپلم افتخار از سوی دانشگاه . اینگونه انگیزه ها باعث میشود که کنش گر به تحقیق و تفحص بیشتری اهتمام ورزد .

  3. این همایش ها در کوتاه مدت موجب آشنایی و تعامل نخبگان دیار زاگرس میشوند
    و در بلند مدت باعث آبادی و پیشرفت شهرهای منطقه زاگرس خواهد شد
    از اساتید و دانشجویان برتر بومی زاگرس هم دعوت کنید
    مشکلات جوامع و محیط زیست منطقه زاگرس را هم با هم مرور کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.