• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

سایت گردشگری آرپناه ساماندهی می شود

  • کد خبر : 3998
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره میراث فرهنگی لالی گفت: منطقه آرپناه و آبشارهای زیبای آن همواره از مهم ترین و پربازدید ترین مناطق گردشگری در شهرستان لالی به حساب می آمده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان کوروش هاشمی افزود: با توجه به اهمیت این منطقه توریستی ساماندهی این فضای زیبا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس اداره میراث فرهنگی لالی گفت: منطقه آرپناه و آبشارهای زیبای آن همواره از مهم ترین و پربازدید ترین مناطق گردشگری در شهرستان لالی به حساب می آمده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان کوروش هاشمی افزود: با توجه به اهمیت این منطقه توریستی ساماندهی این فضای زیبا در روزهای گذشته به پایان رسید.

هاشمی با اشاره به ویژگی ها و توضیحاتی در خصوص این منطقه توریستی اظهار کرد: عملیات ساماندهی سایت گردشگری آرپناه و رفع نواقص محدود در کمپ گردشگری به منظور ارتقای سطح کیفی در خدمات رسانی به گردشگران و بازدیدکنندگان به اجرا در آمد.

رئیس اداره میراث فرهنگی لالی با اشاره به اقدامات به عمل آمده در این راستا یادآور شد: نصب پل فلزی شش متری برای تسهیل در ورود گردشگران، تعمیر کامل منبع ذخیره آب، تکمیل دیواره های حفاظتی سایت گردشگری و تعمیر و نصب سیستم برقی آلاچیق ها از مواردی بود که اخیراً انجام شدند.

به گفته وی، همچنین ساماندهی سرویس های بهداشتی و لوله کشی ها نیز از دیگر فعالیت های این سازمان در سایت گردشگری آرپناه بود.

هاشمی با اشاره به بازدید مدیر کل میراث فرهنگی استان خوزستان گفت: مدیر کل اجرای طرح جامع گردشگری آرپناه را از محل تملک دارایی های سرمایه ای از اولویت های این اداره عنوان کرد.

منبع/مهر

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.