• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم مومن و روزه دار برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

  • کد خبر : 39858
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

باشگاه رونامه نگاران مسجدسلیمان-نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم مومن و روزه دار برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ […]

باشگاه رونامه نگاران مسجدسلیمان-نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم مومن و روزه دار برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّه هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ

یوم الله قدس،نماد صف بندی ظالم با مظلوم،حق در برابر باطل و تجلی اراده استوار امت های مسلمان جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در برابر استکبار جهانی میباشد.

این روز بزرگ یادگار امام راحل عظیم الشان است تا آرمان رهایی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی صهیونیست برای همیشه ایام زنده بماند و بعنوان نماد وحدت و همبستگی جهان اسلامی برای حمایت از فلسطین مظلوم و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیست بدل شود.

حضور هوشمندانه و شورمندانه مسلمانان جهان در روز قدس،خواب صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته خواهد کرد و مانع از دستیابی آنها به اهداف شوم شان خواهد شد.

امسال نیز همچون سال های گذشته مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس،انزجار خود را از رژیم غاصب قدس نشان خواهند داد تا به طرح موسوم به “معامله قرن” که توسط سردمداران شیطان بزرگ و حکام مرتجع منطقه دنبال میشود،”نه” قاطع بگویند.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف در ماه ضیافت الهی از مردم عزیز ایران اسلامی در سرتاسر کشور بخصوص مردمان مومن و ولایتمدار شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی دعوت میکنم تا در راهپیمایی یوم الله قدس حضور باشکوه داشته تا وحدت و اتحاد ملت های مسلمان را در مسیر تحقق آرمان قدس شریف به نمایش بگذارند.

علی عسگر ظاهری
خادم مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.