• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

اعضای بدن مرد ۴۴ ساله مسجدسلیمانی با رضایت خانواده‌اش، به بیماران نیازمند جان دوباره بخشید + جزئیات

  • کد خبر : 39821
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اعضای بدن یک مرد ۴۴ ساله مسجدسلیمانی با رضایت خانواده‌اش، به بیماران نیازمند اهداء گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان صبح امروز اعضای بدن یک مرد مسجدسلیمانی به نام حفیظ خدری غریبوند که بر اثر سکته مغزی دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان سینا تهران به بیماران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اعضای بدن یک مرد ۴۴ ساله مسجدسلیمانی با رضایت خانواده‌اش، به بیماران نیازمند اهداء گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان صبح امروز اعضای بدن یک مرد مسجدسلیمانی به نام حفیظ خدری غریبوند که بر اثر سکته مغزی دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان سینا تهران به بیماران نیازمند اهدا و به آن ها جان دوباره بخشید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، با تایید مرگ مغزی، خانواده بزرگوار و ایثارگر متوفی برای اهدای اعضاء اعلام رضایت کردند و اعضاء قابل پیوند از جمله، قلب، کلیه ها، کبد ایشان به بیماران نیازمند اهداء گردیده است.پیکر ایشان، قرار است روز جمعه بعدازظهر در بهشت زهرا چهاربیشه تشییع و به خاک سپرده شود.

لازم به ذکر است اهداء عضو از ثمربخش ترین شیوه در رویارویی با مرگ مغزی بوده و از سخاوتمندانه ترین کارهای دنیا اهداء عضو پس از مرگ مغزی است.

تمامی ادیان بر این باورند که عمل اهداﺀ عضو یک حرکت خداپسندانه و عشق به همنوع محسوب می‌شود و دین مبین اسلام اهمیت فوق العاده‌ای برای نجات جان انسان‌ها قائل است، چنانچه در قرآن کریم سوره مبارکه مائده آیه ٣٢ به تصریح اشاره شده که هرگاه کسی سبب بقای نفسی شود مانند آن است که موجب نجات جان تمام انسان‌ها شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خداوندش بیامرزد. شاید خداوند زمین را برای چنین خانواده های ارزشمندی حفظ کرده است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.