• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 11797اخبار امروز : 0
0

رییس سازمان ورزش وزارت نفت:
اگر چه تیم های نفتی تحت مالکیت وزارت نفت هستند اما وزارت نفت کاری به این تیم ها ندارد!

  • کد خبر : 39716
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس سازمان ورزش وزارت نفت در اظهار نظری جالب می‌گوید که سه تیم صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم تحت مالکیت وزارت نفت هستند اما تصمیم گیری به عهده آن‌ها نیست. رضا قورچیان، رییس ورزش وزارت نفت در مورد وضعیت مدیریت این باشگاه‌ها گفت: اگر بخواهم از نظر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس سازمان ورزش وزارت نفت در اظهار نظری جالب می‌گوید که سه تیم صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم تحت مالکیت وزارت نفت هستند اما تصمیم گیری به عهده آن‌ها نیست.

رضا قورچیان، رییس ورزش وزارت نفت در مورد وضعیت مدیریت این باشگاه‌ها گفت: اگر بخواهم از نظر قانونی صحبت کنم، وزارت نفت با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند از ورزش قهرمانی و حرفه‌ای حمایت کند. به همین دلیل علی‌رغم این که مالکیت آن‌ها بر عهده وزارت نفت است اما تصمیم گیری بر عهده آن شرکت‌های خصوصی است که وظیفه تامین مالی را بر عهده دارند. سه تیم نفت مسجدسلیمان زیر نظر مناطق نفت خیز جنوب، صنعت نفت زیر نظر شرکت پخش و پالایش و پارس جم تحت مدیریت منطقه ویژه عسلویه هستند که همه این ارگان‌ها حق هزینه برای تیم‌ها را ندارند.

وی در ادامه گفت: با تصمیم این سه ارگان تیم‌های حاضر در لیگ برتر به شرکت‌های خصوصی واگذار شدند تا از نظر مالی مشکل نداشته باشند. به همین دلیل ما تصمیمی در انتخاب اعضای هیئت مدیره نداریم و همه چیز را از نهادهای مربوطه باید بپرسید. از طرف وزارتخانه هیچ گونه حکمی برای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل صادر نمی‌شود و باید همه چیز را از همان جایی که در قبل گفتم پیگیری کنید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.