• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان: داوران در حق ما بسيار اجحاف كرده‌اند

  • کد خبر : 3963
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان معتقد است داوران در حق تيمش بسيار اجحاف كرده‌اند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داريوش يزدي پس از پيروزي تيمش برابر سایپای شمال اظهار كرد: باتوجه به چمن مصنوعي، ما انتظار يك بازي سخت را داشتيم و در اوايل بازي هم به دليل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان معتقد است داوران در حق تيمش بسيار اجحاف كرده‌اند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داريوش يزدي پس از پيروزي تيمش برابر سایپای شمال اظهار كرد: باتوجه به چمن مصنوعي، ما انتظار يك بازي سخت را داشتيم و در اوايل بازي هم به دليل اين‌كه با زمين چمن تطبيق پيدا نكرده بوديم، دچار مشكل شديم اما به سرعت تطبيق پذيري را پيدا كردیم و توانستيم توپ و ميدان را در اختيار بگيريم و بازي را به تساوي بكشانيم.

وي ادامه داد: در نيمه دوم با صحبت‌هايي كه بين دو نيمه شد، بازيكنان توانستند تمام جريان بازي را به كنترل خود درآورند و ضمن زدن دو گل ديگر، موقعيت‌هاي متعددی را هم خلق كنند و مالكيت بازي را هم در اختيار خود بگيرند.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درخصوص تيم سايپاي شمال گفت: حريف تيم خوبي بود و ما هم با آناليز خوبي كه از اين تيم داشتيم، نقاط ضعف و قوت آن را مي‌دانستيم و براي آن برنامه‌ريزي كرده بوديم و از روي همان نقاط ضعف، توانستيم به اين تيم ضربه بزنيم و به هدف‌مان برسيم.

وي بيان كرد: اكنون در رده چهارم جدول هستيم ولي اختلاف امتياز ما با تيم‌هاي بالا و پايين زياد نيست. اميدوارم در بازي بعدي كه روز يكشنبه (26 آبان‌ماه) با تيم پارسه داريم، بازيكنان به مرز خودباوري برسند و علي‌رغم مشكلاتي كه در مسجدسليمان وجود دارد، بتوانند به خوبي بازي كنند و اولين سه امتياز را در مسجدسليمان به دست آوريم تا هواداران واقعي تيم كه بي‌شمار هم هستند را خوشحال كنيم.

يزدي در ادامه بيان كرد: معتقد هستم داوران در حق ما خيلي اجحاف كرده‌اند و در بيشتر بازي‌ها داوري به ضرر ما بوده است. به هر حال اميدوارم در چينش داوران براي مسابقات دقت لازم انجام شود.

وي در پايان اظهار كرد: از ديروز ريكاوري بازيكنان را با استخر شروع كرديم و فردا تمرينات برنامه‌ريزي شده را براي رويارويي با تيم پارسه تا روز مسابقه از سر مي‌گيريم. بازيكنان ما از لحاظ آمادگي فني خوب هستند ولی بايد از لحاظ ذهني هم آماده شوند تا بتوانند يك بازي خوب را در مسجدسليمان به نمايش بگذارند.

لازم به ذكر است، رقابت‌های لیگ دسته یک در هفته نهم پیگیری شد که تیم نفت مسجدسلیمان در گروه ب توانست 3 بر يك سایپای شمال را شکست دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آفرین و خسته نباشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.