• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11786اخبار امروز : 2
4

جلسه رسیدگی به مشکل بدهی جرایم بیمه ای شهرداری به تامین اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 39155
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجسلیمان- جلسه رسیدگی به مشکل بدهی جرایم بیمه ای شهرداری به تامین اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه که با حضور حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار، علیرضا فرجی رئیس اداره تامین اجتماعی و احمد زمانپور رییس شورای شهر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجسلیمان- جلسه رسیدگی به مشکل بدهی جرایم بیمه ای شهرداری به تامین اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه که با حضور حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار، علیرضا فرجی رئیس اداره تامین اجتماعی و احمد زمانپور رییس شورای شهر مسجدسلیمان برگزار شد حجت السلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری در خصوص جرائم بیمه ای شهرداری به سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: به وجود آمدن مشکلات و تاخیر در پرداخت حق بیمه نیروهای شهرداری نزد سازمان تامین اجتماعی شمول جرایم دیرکرد سبب شده بود حجم بالایی از بدهی روی دست شهرداری مسجدسلیمان باقی بماند که این بدهی های معوقه در مقاطع مختلف سبب بروز مشکلات زیادی میان این دو سازمان شد و هر بار نیز مشکلات حاصل از این عدم هماهنگی دامن گیر نیروهای تحت امر شهرداری شهرستان شده بود که امروز طی جلسه ای این معضل بزرگ به سرانجام خوبی رسید.

حجتی نیا افزود: با استفاده از بخشنامه های موجود و نیز با حُسن همکاری مدیریت سازمان تامین اجتماعی شهرستان، مبلغ قابل توجهی از جرایم بیمه ای شهرداری مسجدسلیمان مشمول بخشودگی قرار گرفت و مقرر گردید اصل بدهی شهرداری بابت لیست های قبلی نیز به صورت اقساط در وجه سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود. وی ادامه داد: همچنین مقرر گردید شهرداری جهت ارسال لیست و حق بیمه ای جاری برنامه ریزی لازم را به عمل آورده و از ایجاد بدهی جدید در خصوص حق بیمه کارکنان شهرداری به سازمان تامین اجتماعی جلوگیری نماید.

سرپرست فرمانداری با بیان این که پرداخت جرایم بیمه ای شهرداری به سازمان تامین اجتماعی که سالها پرداخت نشده بود گفت: این بدهی ها به صورت تصاعدی افزایش می یافت تا حدی که از توان مالی شهرداری مسجدسلیمان خارج شده بود و ممکن بود در آینده مشکلات جدی تری بیافریند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.