• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

بازدید میدانی فرماندار مسجدسلیمان از روند پیشرفت فیزیکی جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان

  • کد خبر : 39149
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت السلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه بخشداران مرکزی،گل گیر ، عنبر و رئیس اداره مسکن راه و شهرسازی از پروژه جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد بررسی قرار داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرپرست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت السلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه بخشداران مرکزی،گل گیر ، عنبر و رئیس اداره مسکن راه و شهرسازی از پروژه جاده میانبر اهواز – مسجدسلیمان بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد بررسی قرار داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در این بازدید با ابراز نارضایتی شدید از عملکرد شرکت پیمانکار این پروژه گفت: متاسفانه با توجه به اهمیت این جاده و مطالبه عمومی روند عملیات اجرایی در این پروژه از شتاب و پیشرفت فیزیکی خوبی برخودار نیست.
حجتی نیا ضمن تشکر از نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعتبارات جذب شده و پیگیری های ایشان گفت: دیگر بهانه ای برای توقف این پروژه وجود ندارد و از مدیرکل محترم راه و شهرسازی میخواهیم با جدیت این پروژه حیاتی را دنبال کند و حداکثر ظرف هفته آینده تکلیف پیمانکار مشخص و عملیات اجرای پروژه از سر گرفته شود.

گفتنی است قطعه اول پروژه جاده میانبر اهواز به مسجدسلیمان بطول ١٢.۵ کیلومتر با عرض بیست و چهارمتر و حجم عملیات خاکی سنگین خاکبرداری و خاکریزی از محدوده روستای گلی خون تا ارتفاعات مالکریم با اعتباری بالغ بر ۵٠ میلیارد تومان می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.