• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان"
ارسال کمک های شهرستان مسجدسلیمان به سیل زدگان شهر گوریه از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر + تصاویر

  • کد خبر : 39031
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کاروان اهدایی اقلام مورد نیاز هم استانی های سیلزده در قالب یک کاروان شامل ۱دستگاه تریلی،۴ دستگاه ایسوزو و ۱دستگاه نیسان حامل کمک های مردمی از مسجدسلیمان با حضور حجت السلام  حیدر حجتی نیا، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسوولان شهرستانی به شهر سیل زده گوریه از توابع بخش شعیبیه شوشتر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کاروان اهدایی اقلام مورد نیاز هم استانی های سیلزده در قالب یک کاروان شامل ۱دستگاه تریلی،۴ دستگاه ایسوزو و ۱دستگاه نیسان حامل کمک های مردمی از مسجدسلیمان با حضور حجت السلام  حیدر حجتی نیا، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسوولان شهرستانی به شهر سیل زده گوریه از توابع بخش شعیبیه شوشتر ارسال شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در حاشیه ارسال این کمک ها به سیل زدگان، سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان گفت: این خودرو ها حامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان که با همکاری مردم، ادارات،شرکت ها و کارخانه های فعال شهرستان جمع اوری شده به شهر گوریه ارسال می شود.
حجتی نیا ادامه داد: مردم شهرستان مسجدسلیمان در مواقع بحرانی، نوع دوستی مثال زدنی با هموطنان خود دارند و تا کنون در کمک به مردم سیل زده نیز این امر را به اثبات رساندند.
وی بیان کرد: ارگان ها و ادارات این شهرستان نیز در کمک به سیل زدگان حضوری فعال داشتند و ما از این احساس دوستانه مردم و مسوولان شهرستان تشکر و قدردانی می کنیم. وی با اشاره به این که مردم سیل زده نگران مسائل پشتیبانی نباشند، اضافه کرد: دولت همراه با ملت برای کمک به سیل زدگان در تلاش است . حجتی نیا در آخر اظهار داشت، :امروز اقلامی بهداشتی،غذایی و همچنین وسایل زندگی با ارزش ریالی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان جمع آوری شد و به سیل زدگان تحویل داده می شود.
شایان ذکراست این کاروان با همراهی حجت الاسلام والمسلمین حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان بخشداران، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران شهرستان اقلام مذکورتحویل قرارگاه خدمت رسانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر برای توزیع بین سیلزدگان داده شد.
در پایان سرپرست فرمانداری به اتفاق هیات همراه با حضور در موکب کمک رسانی بختیاری های مسجدسلیمان مسقر در بخش شعیبیه شهرستان شوشتر از نزدیک از نحوه کمک رسانی آن دیدن نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=39031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.