• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
1

با شکست نفت و پیروزی سپیدرود خطر سقوط بیش از گذشته در کمین نفتی ها
همه مقصرند به جز مرزبان/ آقای مرزبان یک بار مسئولیت شکست های متوالی نفت را بپذیر!

  • کد خبر : 38889
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: هفته بیست و پنجم لیگ برتر – استادیوم امام رضا (ع)/ جمعه ۲۳ فروردین ۹۸ – ساعت ۱۷:۳۰ پدیده مشهد ۳ – نفت مسجدسلیمان ۰ گل‌ها: مسعود ریگی (۱۹)، امین قاسمی‌نژاد (۲۸ و ۶۰) داور: رضا کرمانشاهی/ کمک داوران: جلیل شعرانی و حسین مرادی/ اخراج: شاهرخ غلامرضاپور (۹۰- نفت) اخطار: محمدحسین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: هفته بیست و پنجم لیگ برتر – استادیوم امام رضا (ع)/ جمعه ۲۳ فروردین ۹۸ – ساعت ۱۷:۳۰

پدیده مشهد ۳ – نفت مسجدسلیمان ۰

گل‌ها: مسعود ریگی (۱۹)، امین قاسمی‌نژاد (۲۸ و ۶۰)

داور: رضا کرمانشاهی/ کمک داوران: جلیل شعرانی و حسین مرادی/ اخراج: شاهرخ غلامرضاپور (۹۰- نفت)

اخطار: محمدحسین مرادمند (پدیده) – مجتبی بیژن، ایوب طاهری، اکبر آفاقی (نفت) /تماشاگر: ۱۰ هزار نفر

پدیده مشهد: یوسف بهزادی، علی نعمتی، حسین مرادمند، محمد آقاجانپور، مرتضی منصوری، مسعود ریگی، اکبر صادقی (۸۵- سینا زامهران)، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی (۸۵- چوچو)، بهنام برزای و حسین مهربان (۷۶- مهدی مهدی‌خانی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

نفت مسجدسلیمان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، سیدمحمد حسینی، حکیم نصاری، میلاد خدایی‌اصل، اکبر آفاقی، صادق صادقی (۴۶- علی غلامرضاپور)، علیرضا علیزاده، ایوب طاهری (۴۶- اسماعیل شریفات) و فرشید پاداش (۷۴- میلاد میداودی)

سرمربی: علیرضا مرزبان

خلاصه بازی

نفت مسجدسلیمان که در ۱۰ بازی قبلی رنگ پیروزی را ندیده بود، در یک بازی سخت خارج از خانه با اندیشه کسب حداقل یک امتیاز مقابل تیم مدعی پدیده مشهد به میدان رفت و نیم نگاهی نیز به بازی دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز داشت. بازی که با جسارت سپیدرودی ها آغاز و در نهایت با سه گل مقابل تراکتورسازی مدعی به برتری رسیدند و با توجه به شکست نفت مسجدسلیمان فاصله خود را به ۱ امتیازی این تیم رساندند تا رقابت در هفته های آینده در قعر جدول به اوج برسد. تیم نفت مسجدسلیمان هم که مدت هاست رنگ پیروزی به چشم ندیده است با سه گل مقابل تیم یحیی گل محمدی شکست خورد تا منتظر بمانیم و ببینیم آیا مرزبان مثل همیشه تقصیر را به گردن ابر و باد و مه و خورشید می اندازد و همه را مقصر خواهد دانست به جز خود یا حداقل برای یک بار خواهد پذیرفت شاید ۱  درصد (نه بیشتر) تفکرات ایشان در زمین، تعوبض های اشتباه و… نیز دچار مشکل باشد!… اما…

پدیده‌ای ها هم که در نیم‌فصل دوم از صدر جدول عقب افتادند، برای آن‌که شانس کسب سهمیه آسیایی را از دست ندهند، نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه داشتند.

پدیده در نیمه اول بر توپ و میدان تسلط داشت و با حمایت هواداران مشهدی به خط دفاعی نفت مسجدسلیمان فشار می‌آورد؛ حملاتی که قبل از رسیدن به دقیقه بیستم نتیجه داد و مسعود ریگی در دقیقه ۱۹ گل اول را برای میزبان به ثمر رساند. شاگردان گل‌محمدی در دقیقه ۲۸ با ضربه دیدنی امین قاسمی‌نژاد دومین گل را هم درون دروازه زردپوشان نفت جای دادند تا با خیال راحت‌تری به بازی ادامه دهند و نیمه اول را با ۲ گل برتری به رختکن بروند.

زردپوشان نفت در ابتدای نیمه دوم تهاجمی ظاهر شدند و در صدد جبران گل‌های خورده بودند، اما در دقیقه ۶۰ روی آشفتگی خط دفاعی گل سوم را متقبل شدند و در ادامه بازی نیز تلاش یاران نفت ثمری نداشت و بازی با برتری ۳ گله تیم پدیده خاتمه یافت.

پدیده مشهد با این برد ۴۶ امتیازی شد و نفت مسجدسلیمان با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند. این در حالیست که با پیروزی امروز سپیدرود رشت، این تیم شمالی به فاصله یک امتیازی نفت مسجدسلیمان رسید و زنگ خطر برای زردپوشان راگرس به صدا در آمد.

شرح گل‌ها

۱-۰ (پدیده): ارسال محمد آقاجان‌پور به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با ضربه سر محکم مسعود ریگی کامل شد تا یک گل زیبا برای تیم پدیده رقم بخورد.

۲-۰ (پدیده): یک ضربه شروع مجدد به سود تیم پدیده اعلام شد؛ سعید صادقی توپ را برای امین قاسمی‌نژاد آماده کرد و این بازیکن با شوت سنگین پای چپ از فاصله بیست متری دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود.

۳-۰ (پدیده): امین قاسمی‌نژاد از درون محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه نفت شلیک کرد که توپ بعد از برخورد به بدن سیدمحمد حسینی تغییر مسیر داد و تبدیل به سومین گل پدیده شد.

در حاشیه

* تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه امام رضا (ع) حضور یافته و به تشویق تیم‌شان پرداختند.

* هیچ‌کدام از بازیکنان دو تیم محروم نبودند اما موسی کولیبالی مدافع نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داد.

* در این بازی بلیت‌فروشی می‌شد و به همین دلیل استقبال از این بازی مثل بازی‌های گذشته صورت نگرفت. بازی‌های قبلی پدیده رایگان اعلام شده بود.

* کادر فنی پدیده و نفت مسجدسلیمان در لباس‌های هلال‌احمر به میدان آمدند در کنار زمین هم یک میز از جمعیت هلال‌احمر قرار داده شده تا کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان جمع‌آوری شود.

* کادر فنی دو تیم قبل از شروع مسابقه به سمت یکدیگر رفتند و خوش‌وبش کردند.

* سعید صادقی، یوسف بهزادی و بهنام برزای از پدیده پیش از شروع مسابقه به سمت بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان رفتند و مهرداد طهماسبی هم از با ساکت الهامی مربی تیم فوتبال پدیده خوش‌وبش کرد.

* در دقایق پایانی شاهرخ غلامرضاپور بازیکن نفت مسجدسلیمان با یکی از بازیکنان پدیده درگیر شد و رضا کرمانشاهی حکم به اخراج بازیکن نفت داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=38889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.