• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

دکترجلیلی: ساخت کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان مشکل بیکاری منطقه را حل می کند

  • کد خبر : 3844
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۷:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجد سلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساخت کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان 120 میلیون یورو ازسوی بانک توسعه صادرات به این طرح اختصاص داده شد،که ساخت این کارخانه می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات بیکاری جوانان منطقه را حل کند. به گزارش سايت خبري باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجد سلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساخت کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان 120 میلیون یورو ازسوی بانک توسعه صادرات به این طرح اختصاص داده شد،که ساخت این کارخانه می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات بیکاری جوانان منطقه را حل کند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی اظهار كرد: ساخت کارخانه آلومینیوم شهرستان مسجد سلیمان از مصوبات سفر چهارم هیات دولت دهم به استان خوزستان است که برخی کارشکنی ها مانع از اجرای این مصوبه شده بود.

وی افزود: در سال گذشته موضوع ساخت کارخانه آلومینیوم وارد مراحل اجرایی شد و برای ساخت این کارخانه زمینی در کنار کارخانه پتروشیمی مسجد سلیمان به دلیل نزدیک بودن منابع گاز و آب در نظر گرفته شد.

عضوهیات رئیسه کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا گروهی متشکل از بانک های صنعت و معدن،بانک توسعه صادارت و بانک سپه مسوول تامین منابع مالی این طرح شده اند.

جلیلی با اشاره به اینکه بانک صنعت و معدن مسوول تامین 60 درصد از اعتبارات مورد نیاز پروژه ساخت کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان است گفت: همچنین بانک های توسعه صادرات و بانک سپه نیز هرکدام 20 درصداز اعتبارات این طرح را تامین خواهند کرد.

وی بیان داشت:در جلسه هفته گذشته با مدیرعامل بانک توسعه صادرات ،تصویب شد که مبلغ120میلیون یورو جهت رفع سریعترمشکلات تامین منابع مالی این کارخانه اختصاص داده شود.

نمایند مردم مسجدسلیمان،هفتکل،اندیکا ولالی بیان داشت: در ابتدا کارشکنی ودخالت برخی جناح ها و ارسال گزارش های نادرست به بانک توسعه صادرات مبنی بر نداشتن توجیه فنی واقتصادی ساخت کارخانه آلومینیوم درمسجدسلیمان، موجب شد این بانک از اختصاص اعتبار امتناع کند که با پیگیری های انجام شده خوشبختانه این مشکل حل شد .

جلیلی بیان داشت: با راه اندازی این کارخانه عملاً برای حداقل 2 هزار نفر از جوانان شهرستان های مسجد سلیمان،لالی ،اندیکا و هفتکل شغل پایدار ایجاد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. از خداوندمنان برایتان آرزوی سلامتی و تندرستی می نمایم انشاالله همیشه موفق و برای مردم و همشهریانت باعث سرافرازی و سربلندی باشی .

  2. جناب آقای دکتر جدا خدا قوت بدهد بشما که دغدغه ی ایجاد شغل برای جوانان را در سرلوحه کارها قرار داده اید واین کارخانه قطعا بخش زیادی از مشکل را حل میکند اما مسجدسلیمان از یکطرف فاصله کمی که با کارون دارد و از طرف دیگر با وجود دارا بودن استعدادهای لازم و علاقه و با توجه به اینکه دامداری یکی از مشاغل تاریخی قوم بختیاریست  انتقال بخشی از آب کارون در حد یک کانال میتواند اقتصاد شهر را هم از نظر دامپروری و مشاغل مرتبط با آن و هم به لحاظ دارا بودن استعداد لازم برای باغداری و صیفی کاری متحول کند و شهر را شکوفا کند امید است با درایت و همتی که در شما سراغ داریم بتوانید در مورد این طرح و مطالعات در این خصوص اقدامی بکنید . 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.