• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 11798اخبار امروز : 0
1

رييس دانشگاه آزاد مسجدسليمان: خانواده کانون شکل گیری شخصیت فرزندان است

  • کد خبر : 3816
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرنگار دانشگاه به همت حوزه معاونت دانشجویی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان اولین جلسه تعاملی و پرسش و پاسخ هیأت رییسه این واحد دانشگاهی با خانواده دانشجویان دختر ساکن خوابگاه دانشجویی حضرت زینب (س)، برگزارشد.  در این جلسه مسعود شهبازی رییس واحد مسجدسلیمان طی سخنانی گفت: […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرنگار دانشگاه به همت حوزه معاونت دانشجویی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان اولین جلسه تعاملی و پرسش و پاسخ هیأت رییسه این واحد دانشگاهی با خانواده دانشجویان دختر ساکن خوابگاه دانشجویی حضرت زینب (س)، برگزارشد.

 در این جلسه مسعود شهبازی رییس واحد مسجدسلیمان طی سخنانی گفت: حضور شما در این جلسه حکایت از انتقال چند پیام دارد یکي از این پیام ها این است که شما به فرزندان خود و آینده شان اهمیت می دهید و برایتان مهم است چگونه دوران تحصیلی را سپری می کنند و پیامی دیگر حاکی از این موضوع می باشد که از ما مسئولین دانشگاه می خواهید مراقب فرزندان شما باشیم .

رییس واحد مسجدسلیمان در بخشی دیگر از صحبت هاي خود به موضوع اهمیت خانواده پرداخت و گفت: خانواده مهم است چون جایی است که شروع زندگی در آن صورت می گیرد، خانواده مهم است چون در خانواده تنها میراث ژنتیکی و ثروت به فرزندان منتقل نمی شود بلکه مهمترین مکان برای شکل گیری شخصیت فرزندان است.

دانش آموخته دکتری رشته مشاوره در ادامه به اهمیت مادر اشاره کرد و تصریح نمود: مادر در خانواده نقشی بسیار مهم و کلیدی دارد، هرچقدر از اهمیت مادر بگوییم باز نمی توانیم ارزش واقعی او را بیان کنیم فقط در همین خصوص کافی است که به سخنان یکی از بزرگان اشاره کنم که معتقد است مادر با یک دست گهواره و با دست دیگر دنیا را تکان می دهد.

شهبازی در قسمتی دیگر از صحبت های خود با اشاره مشکلات در خوابگاه دانشجویی و بیان این که برخی مشکلات مانند کمبود آب مربوط به وضعیت آب شهرستان است، خاطر نشان کرد: با همکاری حوزه های مختلف بویژه حوزه دانشجویی تمام تلاش ما اینست که امکانات خوبی برای خوابگاه فراهم کنیم تا فرزندان شما که به عنوان میهمان و برسم امانت در خوابگاه مستقر شدند در کمال آسایش باشند.

وی در پایان گفت: دانشجویان خوابگاهی میهمان ما هستند و در فرهنگ بختیاری رسم بر این است از میهمان پذیرایی خوبی صورت گیرد و به همین لحاظ برخود لازم می دانیم این رسم حسنه را بجا آوریم چون معتقد هستیم دانشجویان خوابگاهی می توانند سفیران شایسته ای برای این واحد دانشگاهی در شهرهای خود باشند، امیدوارم خداوند به کمک کند تا به هدفمان که تأمین آسایش و آرامش دانشجویان خوابگاهی باشد دست پیدا کنیم.

در ادامه  این برنامه معاونین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان پیرامون حوزه کاری خود صحبت نمودند و علاوه براین یکی از والدین دانشجویان خوابگاهی ضمن تشکر از زحمات مسئولین خوابگاه واحد مسجدسلیمان، پیگیری های انجام شده و برقراری تعامل با خانواده ها را بسیار مفید عنوان کرد.

لازم بذکر است در این برنامه گروه سرود دبستان های غیرانتفاعی پسرانه و دخترانه  سما مسجدسلیمان به اجرای چند قطعه سرود پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. واقعا یکی از انتصاب های بدون مطالعه همین آقای شهبازی بوده وضعیت دانشگاه خیلی اصفناک است.

  2. آقای شهبازی به جای این کارهای حاشیه ای به مسائل اصلی دانشگاه بپرداز شان وحرمت دانشجو در دوران شما زیر سوال رفته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.