• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در آستانه داربی حساس نفتی ها عنوان کرد: با برنامه به دروازه حریف حمله می کنیم

  • کد خبر : 3797
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آستانه بازی حساس تیمش گفت هدفمان کسب سه امتیاز بازی است و اسیر هیجان نمی شویم . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، داریوش یزدی با اعلام این مطلب گفت: اگر چه این بازی به […]

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آستانه بازی حساس تیمش گفت هدفمان کسب سه امتیاز بازی است و اسیر هیجان نمی شویم . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، داریوش یزدی با اعلام این مطلب گفت: اگر چه این بازی به دلیل رقابت دو تیم هم نام و هم خانواده به عنوان داربی نفتی ها از آن یاد می شود ولی تیم مقابل فقط برای ما یک تیم است و لفظ داربی اهمیتی ندارد. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود :این بازی همانند سایر بازی ها برای ما سه امتیاز دارد و با توجه به این که در مسجدسلیمان برگزار می شود قطعاً به دنبال تأمین رضایت هواداران و کسب سه امتیاز بازی هستیم .

وی با مطلوب دانستن وضعیت بازیکنان تیمش گفت: پس از بازی های درخشان اخیر و کسب نتایج مطلوب خوشبختانه روحیه ی بازیکنان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و بازیکنان با نشاط و شادابی در تمرینات حضور یافته اند. یزدی همچنین از مرور بازی های اخیر تیم نفت گچساران خبر داد و گفت: بازی های اخیر این تیم را چه به صورت حضوری و چه به صورت تماشای فیلم بازی ها کاملاً زیر نظر داشته و راههای نقاط و ضعف این تیم را با کادر فنی آنالیز کرده ایم . وی خاطر نشان کرد: قطعاً در بازی آینده به دنبال ارایه یک فوتبال تماشاگر پسند و اخلاق مدارانه هستیم و از هواداران خوب و متعصب این تیم نیز انتظار داریم همچون گذشته با حضور پرشور و تشویق هایشان تیم خودشان را همراهی کنند .

یادآور می شود داربی نفتی های حاضر در لیگ دسته یک فوتبال کشور ساعت 15 روز شنبه 11 آبان میان دو تیم نفت مسجدسلیمان و نفت گچساران در استادیوم اختصاصی شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.