• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

داربی پر هیجان نفتی ها در ورزشگاه پیر خاورمیانه

  • کد خبر : 3780
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹

نفت مسجدسلیمان به دنبال شکست تیم همنام گچسارانی و  اندیشه صدر نشینی/ پانزده هزار هوادار متعصب و پرحرارت مسجدسلیمانی نیز از هم اکنون خود را برای حضور پرشور در استادیوم شهید بهنام محمدی و تشویق 90 دقیقه ای و بدون حاشیه بازیکنان تیم محبوبشان آماده می کنند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ دانوش صالحی: هفته هشتم […]

نفت مسجدسلیمان به دنبال شکست تیم همنام گچسارانی و  اندیشه صدر نشینی/ پانزده هزار هوادار متعصب و پرحرارت مسجدسلیمانی نیز از هم اکنون خود را برای حضور پرشور در استادیوم شهید بهنام محمدی و تشویق 90 دقیقه ای و بدون حاشیه بازیکنان تیم محبوبشان آماده می کنند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ دانوش صالحی: هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان برگزار می شود و در یکی از مهم ترین دیدارها تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت گچساران در پیرترین استادیوم خاورمیانه به مصاف یکدیگر می روند.

کسب سه امتیاز این بازی و تثبیت جایگاه و ارتقای وضعیت در جدول رده بندی برای هر دو تیم بسیار حایز اهمیت است ولی از نظر تحلیل گران این رشته بخت و اقبال تیم مسجدسلیمانی با توجه به نتایج خوبی که در بازی های اخیرش کسب کرده بسیار بیشتر از حریفش است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، فوتبالیست های نفت مسجدسلیمان پس از حذف تیم سایپا در کرج و شکست تیم البدر در شهر بندر کُنگ این روزها از روحیه ی بسیار خوب و بشاشی برخوردارند و در تمرینات بسیار با انگیزه و شاداب حاضر می شوند.

داریوش یزدی مربی این تیم هم پس از یک روز استراحت شاگردانش پس از بازی با تیم بندر کنگ در تمرینات متنوع راههای مختلف حمله و گشایش دروازه حریف را با شاگردانش مرور کرده است.

پانزده هزار هوادار متعصب و پرحرارت مسجدسلیمانی نیز از هم اکنون خود را برای حضور پرشور در استادیوم شهید بهنام محمدی و تشویق 90 دقیقه ای و بدون حاشیه بازیکنان تیم محبوبشان آماده می کنند. لازم به ذکر است تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت گچساران هم اکنون با 9 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول گروه ب لیگ دسته یک قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.