• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

دستگیری سارقان مسلح در لالی

  • کد خبر : 3775
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

با تلاش ماموران پلیس شهرستان لالی استان خوزستان باند 9 نفره ای که به طور مسلحانه در چندین استان اقدام به سرقت کابل های برقی و مخابراتی می کردند شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان لالی با اعلام این […]

با تلاش ماموران پلیس شهرستان لالی استان خوزستان باند 9 نفره ای که به طور مسلحانه در چندین استان اقدام به سرقت کابل های برقی و مخابراتی می کردند شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان لالی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فرماندهی و کنترل استان چهار محال و بختیاری مبنی بر متواری شدن یک دستگاه خودروی وانت نیسان با چهار نفر سارق مسلح به سمت استان خوزستان، در اسرع وقت با اجرای طرح مهار و کنترل کلیه مبادی ورودی و خروجی از سوی این فرماندهی اقدامات لازم به منظور شناسایی و دستگیری سارقان به عمل آمد.

سرهنگ کریم یوسفی فرد تصریح کرد: اکیپ های عملیاتی این فرماندهی در محورهای ورودی شهرستان، سرانجام خودروی سارقان را در محور شهرستان اندیکا به لالی در خوزستان مشاهده و به خودرو دستور توقف داده شد. وی افزود: سارقان با مشاهده ماموران به دستور پلیس توجه نکرده و بلافاصله اقدام به تیراندازی علیه ماموران کردند که در همین رابطه با واکنش سریع ماموران انتظامی این فرماندهی مواجه شده و پس از یک درگیری مسلحانه سرانجام سرکرده سارقان در درگیری با ماموران مجروح و بقیه مجبور به تسلیم شدند. سرهنگ یوسفی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و تعداد زیادی مهمات مربوطه از سارقان گفت:در بازرسی از خودروی آن ها محموله ای بزرگ از لوازم و قطعات مختلف دستگاه های مخابراتی سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لالی خاطرنشان کرد:در ادامه بازجویی های فنی از سارقان ضمن شناسایی 5 نفر دیگر از همدستانشان در استان خوزستان اقدامات لازم به منظور دستگیری سایر اعضای باند، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی گفت: با شناسایی مخفیگاه پنج نفردیگر از همدستان این تبهکاران، در سه رشته عملیات جداگانه هر پنج نفر دستگیر و از مخفیگاه های آن ها نیز مقادیر زیادی اموال سرقتی و یک دستگاه وانت پیکان حامل سیم های برق و کابل ها و قطعات مخابراتی دیگر نیز کشف و ضبط شد. این مقام مسوول بیان داشت: در نتیجه تحقیقات ماموران، متهمان به 11 فقره انواع سرقت در استان های چهار محال و بختیاری و خوزستان اعتراف کرده که در همین رابطه ضمن انهدام باند مذکور، پس از تشکیل پرونده مقدماتی همگی روانه مراجع قانونی شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.