• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:
پرستار همواره مورد کرامت و تقدیر قرار داشته است

  • کد خبر : 37549
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: پرستاری شغلی با ابعاد و ارزش های عبادی، معنوی و انسانی است که در جامعه همواره مورد کرامت و تقدیر قرار داشته است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت بهره برداری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: پرستاری شغلی با ابعاد و ارزش های عبادی، معنوی و انسانی است که در جامعه همواره مورد کرامت و تقدیر قرار داشته است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری که به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت مسجدسلیمان بازدید و در جمع پرسنل و کادر پرستاری این بیمارستان حضور یافته بود این سخنان را بیان داشت.

وی که از سوی اعضای هیأت مدیره و مدیران این شرکت همراهی می شد ضمن تبریک سالروز میلاد اسوه ی مهربانی و عطوفت، حضرت زینب (س) اظهار داشت: سمبل و اسوه ی شاخص پرستاری از تمام نیکی ها، پرستاری از تن رنجور ولایت و پرستاری از ارزش های مقدس قیام عاشورا حضرت زینب کبری (س) است و ایشان الگوی شایسته ی حیا، عفت و فداکاری برای دختران و زنان جامعه است. وی با تقدیر از زحمات و خدمات کادر پرستاری و پرسنل زحمت کش بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان افزود: پرستاران با دانش، مهارت و تجربه شان، زینب وار و زینب گونه به مراقبت و رسیدگی از بیماران می پردازند.

مهندس ناصری ادامه داد: اگرچه وضعیت فیزیکی و ساختمان بیمارستان نفت زیبنده این صنعت و کارکنان و خانواده های آنان نیست و از کمبود پرشکان متخصص و کادر پزشکی و پیرا پزشکی بشدت رنج می برد اما در همین شرایط نامساعد هم کارکنان فعلی با ایثار و از خودگذشتگی به ارایه خدمات به مراجعه کنندگان مشغولند که جای تقدیر و سپاس دارد. پیش از سخنان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور قدرشناسانه اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: علیرغم همه کمبودها و مشکلات نبود امکانات و تجهیزات مناسب درمانی در این مجموعه خدمات به نحو احسن ارایه می شود. فرحناز عزیزی دوست با اشاره به فرسودگی ساختمان بیمارستان نفت اظهار داشت: حمایت ها و پشتیبانی های فراوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مرمت و بازسازی بخش های مختلف بیمارستان موجب شده تا تداوم خدمت رسانی به خانواده بزرگ نفت را در این شهر شاهد و نظاره گر باشیم .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.